Megadreams Geplaatst: 4 februari 2012 Rapport Geplaatst: 4 februari 2012 Dat de intel kaart gekozen word is normaal, soms kiest hij de nvidia kaart het hangt er venaf in welke volgorde hij het uitleest uit dxdiag. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 4 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2012 Dat de intel kaart gekozen word is normaal, soms kiest hij de nvidia kaart het hangt er venaf in welke volgorde hij het uitleest uit dxdiag. Weet ik, jammer dat ik het alleen op medium kan spelen. Maarja... Reageren
Sublime Geplaatst: 4 februari 2012 Rapport Geplaatst: 4 februari 2012 Die intel chip kan Saints row 3 helemaal niet op medium spelen? Dat zou een wonder zijn.. Je speelt wel duidelijk op je aparte videochip, Saints row is een zeer zwaar spel, en dan heb ik het vooral over de reflecties en shaduwen, die opties zijn gewoon rampzalig Reageren
T2own-Gamer Geplaatst: 4 februari 2012 Rapport Geplaatst: 4 februari 2012 Eigenlijk zou je de driver van Intel GPU moet erafgooien als je de Nvidia wilt gebruiken. Je laptop verbruikt wel meer stroom en dat gaat ten koste van de accu. Maar zo te zien wissel je van videokaart. Zuinige Intel voor internetten, tekstverker. En stroomverslindende Nvidia voor games, videobewerking en ander zware programma's. Reageren
Megadreams Geplaatst: 4 februari 2012 Rapport Geplaatst: 4 februari 2012 Eigenlijk zou je de driver van Intel GPU moet erafgooien als je de Nvidia wilt gebruiken. Niet nodig, zoals je al zei word de NVidia kaart enkel geactiveerd bij het gamen, waarom dus de Intel drivers eraf gooien als het handiger is om ze beide te gebruiken en dat ook goed is voor de duur van je batterij? Reageren
Hayte Geplaatst: 5 februari 2012 Rapport Geplaatst: 5 februari 2012 Met de Intel gpu zou je het spel niet eens draaiende kunnen krijgen, het is dus redelijk logisch dat je de Nvidia gpu gebruikt. En tsja, die is gewoon niet sterk genoeg voor Saints Row op hogere instellingen... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.