xoex23 Geplaatst: 4 februari 2012 Rapport Geplaatst: 4 februari 2012 (bewerkt) Minitale beter bekend als Minicraft is een spelletje dat in 48 uur gemaakt is door marcus pederson voor een progameer wedstrijd. Het is hier gratis te spelen. Ik ga nog screens maken en wat je allemaal kan craften/farmen. Later ga ik dit topic nog een grote update geven. Mocht een admin het niet nodig vinden om voor dit spel een topic te hebben, verwijder het dan gerust ( mij zul je er in iedergeval niet over horen) Minicraft/Minitale Ontwikkelaar:Marcus Pederson Uitgever:Notch Genre:Freeroaming/survaivel Platforms:pc Aantal spelers:Niet bekend Release: N.V.T Demo: Website: Het is hier gratis te spelen. Screenshots Ingame: Start scherm: Bewerkt: 5 februari 2012 door xoex23 Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 4 februari 2012 Rapport Geplaatst: 4 februari 2012 Minecraft voor Gameboy. Reageren
xoex23 Geplaatst: 4 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2012 Haha juist ja. Nee maar ik vind het wel een grappig spelletje en vond niks op de zoek functie dus ik dacht: misschien zijn er meer mensen die dit een leuk spelletje vinden. laat ik maar een topic er voor aan maken! Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 4 februari 2012 Rapport Geplaatst: 4 februari 2012 Haha juist ja. Nee maar ik vind het wel een grappig spelletje en vond niks op de zoek functie dus ik dacht: misschien zijn er meer mensen die dit een leuk spelletje vinden. laat ik maar een topic er voor aan maken! Ik snap eingelijk niet hoe het werkt. :S Reageren
xoex23 Geplaatst: 4 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2012 Met x en c en de pijltjes toetsen. In het begin heb je een workbench die zet je neer met x en dan kun je dingen craften mits je er de spullen voor hebt Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 4 februari 2012 Rapport Geplaatst: 4 februari 2012 Met x en c en de pijltjes toetsen. In het begin heb je een workbench die zet je neer met x en dan kun je dingen craften mits je er de spullen voor hebt Ok , ik denk dat dit typisch een spelletje word die op spelletjessites zoals spele.nl komen te staan. Reageren
xoex23 Geplaatst: 4 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2012 Ja? Ik eigelijk niet omdat het daar te eenvoudig voor is, oke spele.nl is ook eenvoudig maar niet zo eenvoudig als dit Reageren
vice Geplaatst: 4 februari 2012 Rapport Geplaatst: 4 februari 2012 Wel eens leuk, maar ik denk niet dat het echt super-verslavend is atm ofzo . Maar Notch zou (volgens wat ik heb gehoord) wel aan het werken zijn om deze game verder uit te breiden. Dus misschien zien we binnenkort wél een 'volwaardige' mini-minecraft. (minitale) Reageren
Davedavy Geplaatst: 4 februari 2012 Rapport Geplaatst: 4 februari 2012 (bewerkt) Ja? Ik eigelijk niet omdat het daar te eenvoudig voor is, oke spele.nl is ook eenvoudig maar niet zo eenvoudig als dit Ik vind dit lang niet zo eenvoudig als vele spellen op spele.nl zoals "aankleden" Bewerkt: 4 februari 2012 door Davedavy Reageren
xoex23 Geplaatst: 5 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2012 Het is wel redelijk eenvoudig hoor. Ik speel meestal in de pauze van school, heb dan toch niks te doen Reageren
Megadreams Geplaatst: 5 februari 2012 Rapport Geplaatst: 5 februari 2012 Eenvoudig maar wel leuk, al kan het natuurlijk niet tippen aan Minecraft zelf. Best wel ongeloofelijk dat Notch dit spel in 48 uur heeft gemaakt zelf heb ik een deel van de stream bekeken en Notch kan toch erg snel programmeren. Reageren
xoex23 Geplaatst: 5 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2012 Kon je dat doen dan? Jazeker het kan niet aan minecraft tipen, maar toch is het wel een grappig spelletje. Ik verbouw nu zelfs mijn eigen graan in minitale Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.