Jump to content

Samsung Galaxy Tab 10.1


MaxVito

Recommended Posts

Kun je een fototoestel op die usb connector aansluiten? En kun je dan de foto's opslaan op de tablet en dan van de tablet weer overzetten naar een usb stick?

En de Samsung Tab wordt alleen met 16 GB geleverd. is dit genoeg?

Bewerkt: door MaxVito
Link to comment
Delen op andere websites

En de Samsung Tab wordt alleen met 16 GB geleverd. is dit genoeg?

Ik heb toevallig gisteren deze tab gekocht, en ondanks ik hem dus ook nog niet super-uitgebreid heb getest denk ik wel dat je een tijdje toekomt met 16 GB.

Ik denk dat de meeste Android apps maar een aantal megabyte in beslag nemen, en als ik dan aan iets groter denk zoals GTA III (10th year anniversary) is die (wat ik gehoord heb) ook maar 400MB of zo.

Af en toe dus wel eens je foto's, video's of muziek en misschien wat apps opruimen zal wel praktisch zijn, maar het zal niet iedere 2 dagen moeten of zo DENK IK toch. Want ik heb hem ook nog maar sinds gisteren.

Je hebt trouwens in totaal maar iets meer dan 13GB vrij als je hem koopt, omdat er al een aantal andere apps opzitten (standaard). Je hebt ook wel een 32GB-versie, maar die is denk ik niet overal te koop, en ik denk eerlijk gezegd dat 32GB een beetje een over-kill is omdat je dan denk ik een heleboel apps zou moeten hebben, en daarvan zou je tablet toch alleen maar slomer worden.

Alleen als je van plan bent om lang in HD te filmen (of veel foto's te nemen) zonder ze op je computer te zetten, kan je wel ruimte tekort komen. Je kunt namelijk maar iets meer dan 2 uur in HD recorden. Want ondanks de 3MPX camera kan je toch redelijk mooie foto's en video's maken in HD. (front camera is 2MPX btw)

Of ook vergeten te vermelden: Als je er echt veel films op wilt opslaan (of veel muziek, en die niet online wilt bewaren), zal je misschien beter voor een grotere versie gaan. Maar als je bv. 5 films van 800MB erop zet (en steeds verandert), dan zit je nog maar aan 4 GB, dus dat valt EIGENLIJK nog wel mee (gezien de grootte van de andere dingen zoals apps).

Je hebt trouwens altijd een overzichtelijk scherm van je 'verbruik', hieronder een screentje van mijn tablet (staan een aantal apps en screens op, maar in totaal denk ik niet meer dan 50MB of zo :puh:):

29cxbiv.jpg

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...