MaxVito Geplaatst: 4 februari 2012 Rapport Geplaatst: 4 februari 2012 Hallo, Kun je op de Samsung Galaxy Tab 10.1 een USB Stick op aansluiten? Voor het overzetten van informatie? Mvg, Max Reageren
Woody268 Geplaatst: 4 februari 2012 Rapport Geplaatst: 4 februari 2012 (bewerkt) Neen, er zit geen USB poort op de 10.1. Maar je hebt wel een bijgeleverde USB-kabel hiermee kan je ook bestanden overzetten. Ook is er een officiële accessoire die ervoor zorgt dat je via een adapter een USB-poort zal krijgen. Bewerkt: 4 februari 2012 door woody268 Reageren
MaxVito Geplaatst: 4 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2012 En dan kan je wel een USB Stick erop aansluiten? Werkt dit zowel met de samsung tab 10.1 als met de ipad 2? Reageren
Woody268 Geplaatst: 4 februari 2012 Rapport Geplaatst: 4 februari 2012 En dan kan je wel een USB Stick erop aansluiten? Ja. Werkt dit zowel met de samsung tab 10.1 als met de ipad 2? Of die adapter op de Ipad past weet ik niet, maar met deze officiële adapter van Apple gaat dit wel. Reageren
MaxVito Geplaatst: 4 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2012 (bewerkt) Kun je een fototoestel op die usb connector aansluiten? En kun je dan de foto's opslaan op de tablet en dan van de tablet weer overzetten naar een usb stick? En de Samsung Tab wordt alleen met 16 GB geleverd. is dit genoeg? Bewerkt: 4 februari 2012 door MaxVito Reageren
vice Geplaatst: 5 februari 2012 Rapport Geplaatst: 5 februari 2012 (bewerkt) En de Samsung Tab wordt alleen met 16 GB geleverd. is dit genoeg? Ik heb toevallig gisteren deze tab gekocht, en ondanks ik hem dus ook nog niet super-uitgebreid heb getest denk ik wel dat je een tijdje toekomt met 16 GB. Ik denk dat de meeste Android apps maar een aantal megabyte in beslag nemen, en als ik dan aan iets groter denk zoals GTA III (10th year anniversary) is die (wat ik gehoord heb) ook maar 400MB of zo. Af en toe dus wel eens je foto's, video's of muziek en misschien wat apps opruimen zal wel praktisch zijn, maar het zal niet iedere 2 dagen moeten of zo DENK IK toch. Want ik heb hem ook nog maar sinds gisteren. Je hebt trouwens in totaal maar iets meer dan 13GB vrij als je hem koopt, omdat er al een aantal andere apps opzitten (standaard). Je hebt ook wel een 32GB-versie, maar die is denk ik niet overal te koop, en ik denk eerlijk gezegd dat 32GB een beetje een over-kill is omdat je dan denk ik een heleboel apps zou moeten hebben, en daarvan zou je tablet toch alleen maar slomer worden. Alleen als je van plan bent om lang in HD te filmen (of veel foto's te nemen) zonder ze op je computer te zetten, kan je wel ruimte tekort komen. Je kunt namelijk maar iets meer dan 2 uur in HD recorden. Want ondanks de 3MPX camera kan je toch redelijk mooie foto's en video's maken in HD. (front camera is 2MPX btw) Of ook vergeten te vermelden: Als je er echt veel films op wilt opslaan (of veel muziek, en die niet online wilt bewaren), zal je misschien beter voor een grotere versie gaan. Maar als je bv. 5 films van 800MB erop zet (en steeds verandert), dan zit je nog maar aan 4 GB, dus dat valt EIGENLIJK nog wel mee (gezien de grootte van de andere dingen zoals apps). Je hebt trouwens altijd een overzichtelijk scherm van je 'verbruik', hieronder een screentje van mijn tablet (staan een aantal apps en screens op, maar in totaal denk ik niet meer dan 50MB of zo ): Bewerkt: 5 februari 2012 door vice Reageren
MaxVito Geplaatst: 6 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2012 Kun je in de Samsung galaxy tab een Micro SD kaart in stoppen? Reageren
DennOOOtje Geplaatst: 6 februari 2012 Rapport Geplaatst: 6 februari 2012 Kun je in de Samsung galaxy tab een Micro SD kaart in stoppen? Kun je dat zelf niet opzoeken ? Maar, nee, dat kan niet. Misschien wel met zo'n extern ding wat je kan kopen. Reageren
MaxVito Geplaatst: 6 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2012 Ik had gezien op google dat er een 32 GB versie bestaat van de Galaxy Tab. Is dit wel gewoon door samsung gemaakt? Reageren
vice Geplaatst: 6 februari 2012 Rapport Geplaatst: 6 februari 2012 Ja denk het wel, maar in de meeste winkels verkopen ze alleen de 16GB versie. Weet ook niet waarom. Reageren
DennOOOtje Geplaatst: 7 februari 2012 Rapport Geplaatst: 7 februari 2012 Ik had gezien op google dat er een 32 GB versie bestaat van de Galaxy Tab. Is dit wel gewoon door samsung gemaakt? Lijkt me wel. Door wie anders? Reageren
MaxVito Geplaatst: 7 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2012 Nja, ik dacht misschien heeft z'n bedrijfje dat erin gepropt.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.