GTAivlife Geplaatst: 4 februari 2012 Rapport Geplaatst: 4 februari 2012 kun je met Kate ook meer zijn dan vrienden? Reageren
Jarno91 Geplaatst: 4 februari 2012 Rapport Geplaatst: 4 februari 2012 Je kunt alleen met haar afspreken maar meer ook niet Reageren
Scarface92 Geplaatst: 4 februari 2012 Rapport Geplaatst: 4 februari 2012 (bewerkt) Je kunt inderdaad alleen diverse activiteiten (zoals Darten, Poolen etc.) met Kate doen. Ze vindt dat Niko op haar broers lijkt en dus wil ze alleen vrienden zijn, ook al heb je haar op 100% veranderd er niets, dus geen Hete Koffie met Kate. Bewerkt: 4 februari 2012 door GrandTheftTwano Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 4 februari 2012 Rapport Geplaatst: 4 februari 2012 Ik vindt het jammer dat Kate echt nooit een vriendin wordt. Ze hadden het gewoon moeilijk moeten laten maken om Kate als vriendin te kunnen hebben. Dat Kate later toch verliefd wordt op Niko of zo. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 4 februari 2012 Rapport Geplaatst: 4 februari 2012 WikiGTA is your friend. En had je de zoekmachine gebruikt dan was je diverse topics tegengekomen die ook al over Kate gaan. Reageren
JooBoy09 Geplaatst: 19 februari 2012 Rapport Geplaatst: 19 februari 2012 Ik heb net hot coffee met haar gehad hoor. Dus ik weet niet wat jullie praten maar dat moet je maar eens opzoeken Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 19 februari 2012 Rapport Geplaatst: 19 februari 2012 Dan gebruik je een mod, want een Hot Coffee met Kate kan niet. Reageren
xKoetye Geplaatst: 16 april 2012 Rapport Geplaatst: 16 april 2012 Het is geen Hot coffee meer in GTA IV maar Warm coffee haha. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.