DENNUSZ Geplaatst: 4 februari 2012 Rapport Geplaatst: 4 februari 2012 hey, ik wilde eigen muziek in mn spel doen dus dat ik gewoon via de ingame radio naar mn muziek kan luisteren en nu heb ik dat in documenten gedaan en dan moest je naar indepence FM gaan, maar ik krijg nu de heletijd maar die reclames en niet mn muziek tehoren.. hier is het geplaatst: doe ik nou iets fouts of wat? Reageren
Thundercover Geplaatst: 4 februari 2012 Rapport Geplaatst: 4 februari 2012 Je moet in het Audio-menu van GTA:IV eerst nog je muziek laten scannen via Quick Scan of Complete Scan. Je kan daar ook instellen op welke manier je ze wil laten afspelen (radio, shuffle of sequential). Zie voor meer informatie de WikiGTA-pagina van Independec FM. Reageren
kaghy Geplaatst: 16 juni 2012 Rapport Geplaatst: 16 juni 2012 Of voor meer info zie je gta iv survival gids:D >>> Door Hanneswasco: Ik waardeer je enthousiasme, maar dit wordt gezien als een bump. Meer info in je PB box. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.