Tha CheatMaster Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 Hey, ik was wat aan het surfen toen ik een uitleg met afbeeldingen tegenkwam. Namelijk: ik weet niet of iemand hier het al wist. :blink: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 Da's geen Easter Egg, dat is een glitch :rolleyes: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 8 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 Da's geen Easter Egg, dat is een glitch :rolleyes: Ja ik wist het niet echt zeker, bij die site stond het bij easter eggs :rolleyes: . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 (bewerkt) Wel cool dat je met een auto op de bodem van het water kan rijden. Ik ga dat ook is doen. @gertjeu, Welke site was dat dan? Bewerkt: 8 juli 2005 door *MARCO* Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 8 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 @gertjeu, Welke site was dat dan? Dat was: Deze site. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Upstream Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Hey,ik was wat aan het surfen toen ik een uitleg met afbeeldingen tegenkwam. Namelijk: ... ik weet niet of iemand hier het al wist. :blink: eeh die steen is er helemaal nie bij mij, bij wie werkt ie wel? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Hey,ik was wat aan het surfen toen ik een uitleg met afbeeldingen tegenkwam. Namelijk: ... ik weet niet of iemand hier het al wist. :blink: eeh die steen is er helemaal nie bij mij, bij wie werkt ie wel? Nou nog maar eens goed kijken.... Want bij mij, en volgens mij iedereen werkt ie wel.... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jozz Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 ik kan ook onderwater lopen maar op een andere manier.Je moet met zn tweeen zijn(de dichst bijzijnde 2 player tekentje is in een klein dorpje waar een vriendin woont(barbara) naast de ammu nation.Ga dan naar de skimmer(ligt dicht bij de sherman dam).Stap dan in de skimmer.En laat je door je medespeler eruit gooien. Dan kan je op de bodem lopen.Klik dan om een ander beeld te krijgen.Dan krijg je een beeld net als als als je in je eentje speelt.Bij mij lukt het athans. B) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 23 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 Zoiets als dit :rolleyes: : Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Caltson Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 Zoiets als dit :rolleyes: : lol heb ik ook gedaan met me vriend :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jozz Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2005 Zoiets als dit :rolleyes: : ja dat is het.das wel cool.alleen jammer dat je niet zo ver kan anders is het 2 player over. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts