Dj-GTA Geplaatst: 5 februari 2012 Rapport Geplaatst: 5 februari 2012 Ik heb een script gedownload dat engels is kan ik dit gewoon in de Pawn-file veranderen? Vrienden zeggen gekkenwerk maar is het mogelijk door de file naar het nederlands te schrijven of moet ik dan meer vertalen dan alleen de Pawn. Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 5 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2012 Kan ja. Moet ik alleen de Pawn-file van de gamemode bewerken en nieuwe .amx van maken of ook nog andere bestanden? Reageren
Basssss Geplaatst: 5 februari 2012 Rapport Geplaatst: 5 februari 2012 Ligt eraan wat er allemaal bij de download zat. Als het alleen een gamemode is, hoef je alleen die aan te passen. Als er ook filterscripts bijzaten, moet je die ook aanpassen. In een heel klein geval moet je zelfs includes aanpassen, indien die zijn bijgeleverd. Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 5 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2012 Ligt eraan wat er allemaal bij de download zat. Als het alleen een gamemode is, hoef je alleen die aan te passen. Als er ook filterscripts bijzaten, moet je die ook aanpassen. In een heel klein geval moet je zelfs includes aanpassen, indien die zijn bijgeleverd. ik heb erbij gekregen gamemode, scriptfiles en in pawno staan includes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.