Jump to content

Christian Tello

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal,

ik zat weer even bezig met photoshop vandaag maar net toen ik wou afsluiten keek ik even in een paar van mijn mappen en daar vond ik een ontwerpje van Cabyon terug die hij een tijd geleden voor me had gemaakt. Hij had me ook de .PSD ervan meegegeven dus begon ik er wat mee te kloten.

Van dit:

messiloca.jpg

ben ik naar dit gegaan:

ChristianTelloTEKALOCA.jpg

.. veel moeite was het niet. De mensen die wat bekender zijn met photoshop gaan dit ook niets vinden maar ben toch blij van mijn outcome desondanks er weinig gewijzigd is.

Ga ik het zo leren door met al eerder gemaakte designs te knoeien of eerder niet..?

Hoor het graag! :tu:

Greetz TekaLoca

nogmaals bedankt aan Cabyon (die dit design waarschijnlijk al vergeten was, maar toch) :klap:

Geplaatst:

Je kunt er veel van leren. Wat ik wel zie is dat bij je sig de linkeram een beetje 'wegvalt' in de texture. Voor de rest denk ik dat je de renderen wat kleiner zou kunnen maken. En acha, het is echt niet mijn beste sig, by far niet, maargoed, dit is gewoon weer een stapje omhoog. :tu:

Geplaatst:

Ik vind de size van de render precies goed juist, die van Cabyon was namelijk juist iets te klein. Ook heb jij gebruikt gemaakt van de regel van derden om jouw design toch iets professioneler te laten ogen. Ik vind het wel jammer dat je de smudges van Cabyon's design precies gekopieerd hebt, dat is namelijk heel makkelijk zelf te doen.

Plaats een vlek in een nieuwe layer d.m.v. een soft brush, elke kleur mag. Dan moet je gewoon je smudge tool pakken en bij de settings een soft brush selecteren van ongeveer 4-8px grote, afhankelijk van hoe groot je de vegen wilt hebben. Dan moet je gewoon met je smudge tool over die vlek gaan die jij er neer hebt gezet.

Verder vind ik ook het contrast in jouw design toch net iets beter kloppen dan in die oude van Cabyon, maar probeer er nog wel wat leuke adjustments over heen te doen om het design net iets ''spannender'' te krijgen. Nu vind ik je design toch nog ietsjes saai. De overloop van licht naar donker ziet bij jouw design er ook nog een stuk beter uit. De tekst komt een beetje op hetzelfde neer, maar zo'n tekst past zeker goed bij het geheel.

Probeer dit soort dingen zeker vaker uit, wat je nu doet geeft je meer PS ervaring en je leert meer technieken. Zo blijf je beter worden elke keer als je wat maakt!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...