cripsleader Geplaatst: 6 februari 2012 Rapport Geplaatst: 6 februari 2012 (bewerkt) Hoi iedereen ik ben bezig met een en spel, maar moet enkel nog even kijken waar ik het ga oploaden enz. Het speelt Zich af in de jaren 1700-1850 de tijd van handel en napoleon. Het Doel van het spel is met een door jou gekozen land de wereld in handen te krijgen, je kunt gebruik maken van colonies in amerika, africa, en indonesie om de macht sneller in handen te krijgen. De regels moet ik nog uitwerken maar het aanvallen zal het zelfde blijven als bij de normale risk, Deze is dan gebazeerd op het spel empire total war met zijn grondstoffen, alleen zij hier honderden regio's die je kunt veroveren! Je kunt kiezen uit de volgende landen: * Austria- Licht/Bruin * France-Blauw * Great Britain- Fel Rood * Marrroco- Licht/Bruin/Rood * Ottoman Empire- Donkerrood * Poland-Lithuania- Ossebloedrood * Prussia- Donkergrijs * Russia-DonkerGroen * Spain- Geel/Bruin * Sweden- Licht blauw * United Provinces- Oranje * Hannover- Rose * Wruttemburg- Donkerbruin * Saxony- Licht/Groen * Chinese Republic- Paars * Japanese Empire- Licht/Paars * Denemarken- Bruin * Westphalia- Donker/Blauw * Portugal- Groen * Barbary States- Grijs * Italian States- Oranje/Bruin Totaal Kunnen er 21 spelers meedoen. Er staat links onder in de map een tabel met legers en grondstoffen, simpel hoeveel colonies(gebieden) je hebt met die grondstof zoveel legers krijg je per dag extra + je aantal gebieden delen door 3. Voorbeeld: 30 landen 2 Colonien, waar thee word geproduceerd, 30:3 = 10 + 3 aan de colonies is 13 legers per dag! Lijkt het je leuk om mee te doen of heb je intresse ? hoor het graag dan werk ik de regels snel uit Bewerkt: 6 februari 2012 door cripsleader Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.