Deejay Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 Dit is de laatste challenge boven op die berg met die bmx. Dan moet je over die hele de dunne hoogstaande dingen. Maar ik val er telkens af Dus nu vroeg ik me af ofdat er iemand (goede) tips heeft Greetzz Deejay! Reageren
Dri3s Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 Ik had hier ook veel problemen mee. Op de dunne dingen die jij zegt moet je traag rijden zodanig dat je er niet valt. Als het minder gevaarlijk is zeer vlug rijden om de anderen terug in te halen. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 (bewerkt) Dit is de laatste challenge boven op die berg met die bmx.Dan moet je over die hele de dunne hoogstaande dingen. Maar ik val er telkens af Dus nu vroeg ik me af ofdat er iemand (goede) tips heeft Greetzz Deejay! waarschijnlijk leun je te ver naar voor of hang je te ver naar achter, of bedoel je die ravce zelf. nou gewoon wat rustiger rijden. Bewerkt: 8 juli 2005 door san_andreas Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 Ik weet dat ik een oud topic gebruik.. maar dat is beter dat er meer topics over 1 onderwerp komen. Ik ben nu ook bij de Cobra Run.. en ik kan hem maar niet halen.. Heef iemand nuttige tips voor de pc.. kun je de weg niet blokkeren dat ze tegen iets aanbotsen en van de fiets afvallen en bunnie hop je over de auto heen!? Ruurd Reageren
Mark B. Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 kun je de weg niet blokkeren dat ze tegen iets aanbotsen en van de fiets afvallen en bunnie hop je over de auto heen!? Ja zo heb ik hem ook gehaald. Maar soms gaat je auto weg en soms blijft hij staan. En gewoon rustig fietsen op de moeilijke stukjes, keihard fietsen op de makkelijke stukjes en heel rustig blijven. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.