MaxVito Geplaatst: 6 februari 2012 Rapport Geplaatst: 6 februari 2012 Hallo, Ik heb problemen bij Samsung Kies: Samsung kies opent zich niet meer na installatie. En Mijn Samsung kies kan geen gegevens van mijn telefoon afhalen. Ik wil graag mijn Apollo updaten naar de laatste versie van android (2.2 of 2.3). Wie kan mij helpen? Mvg, Max Reageren
Sprunk Geplaatst: 6 februari 2012 Rapport Geplaatst: 6 februari 2012 Heb je wel de computer opnieuw opgestart na de installatie? Je zou dit eventueel even kunnen proberen. Als dat niet helpt is het raadzaam om Kies opnieuw te installeren. Je telefoon kan geen verbinding krijgen met Kies zeg je? Kijk dan even de instellingen van je toestel na. Ga vanaf je home screen naar Applicaties -> Instellingen -> Draadloos en netwerk -> USB-instellingen en zet deze op Samsung Kies. Overigens staat Samsung Kies erom bekend dat hij erg slecht een verbinding maakt met een telefoon. Update je Kies sowieso dus naar de meest recente versie (een week geleden kwamen er nog updates uit) Reageren
MaxVito Geplaatst: 7 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2012 (bewerkt) Hallo, Kies doet het nu wel. Het is de laatste versie. Maar als ik mijn telefoon verbindt met kies dan verbindt hij 1 a 2 minuten. Daarna geeft hij geen error maar dan kan ik niks meer met kies. Dus zeg maar of hij vast hangt. Alleen in Taakbeheer staat nog dat hij reageerd. Edit nu net nog eens geprobeerd hij geeft aan: Kan verbinding met GT-I5800. Kan apparaatgegevens niet ophalen. Mvg, Max Bewerkt: 7 februari 2012 door MaxVito Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.