Jump to content

opstart bestandjes Sims 3 beschadigd.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hey.. ik heb 3 beschadigde bestandjes van sims 3 in mn Bin map, nu krijg ik dus sims 3 helemaal niet meer opgestart.. anders krijg ik al meteen sims3launcher werkt niet meer.. nou weet ik wel welke bestandjes er beschadigd zijn. (TS3, TS3W, TSLhost.dll) ik heb al geprobeerd om nocd cracks ofzo te downloaden maar die laten mn spel ook niet werken.. heeft iemand misschien een oplossing?

Bewerkt: door DENNUSZ
Geplaatst:

Kun je niet eerst proberen het spel te repareren? Als je de cd erin doet en dan opent via deze computer kun je meestal kiezen uit verwijderen of repareren :)

Geplaatst:

Maar het is alleen van basegame, en ik heb alle uitbreidingen geinstalleerd en alleende basegame bestanden zijn beschadigd, kan je dan ook via alleen d basegame cd je spel repareren zonder dat je alles opnieuw moet installeren?

Geplaatst:

waar zou ik de orginele bestandjes kunnen downloaden ofzo? ik heb namelijk geen zin om heel mn spel te backuppen en weer uren bezig te zijn..

Geplaatst: (bewerkt)

Zal straks op me comput er de bestandjes zippen en hier posten.

EDIT:

Klik

De drie bestandjes in een zip.

Bewerkt: door Isic

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...