DENNUSZ Geplaatst: 6 februari 2012 Rapport Geplaatst: 6 februari 2012 (bewerkt) hey.. ik heb 3 beschadigde bestandjes van sims 3 in mn Bin map, nu krijg ik dus sims 3 helemaal niet meer opgestart.. anders krijg ik al meteen sims3launcher werkt niet meer.. nou weet ik wel welke bestandjes er beschadigd zijn. (TS3, TS3W, TSLhost.dll) ik heb al geprobeerd om nocd cracks ofzo te downloaden maar die laten mn spel ook niet werken.. heeft iemand misschien een oplossing? Bewerkt: 6 februari 2012 door DENNUSZ Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 6 februari 2012 Rapport Geplaatst: 6 februari 2012 Misschien werkt opnieuw installeren? Reageren
Isic Geplaatst: 6 februari 2012 Rapport Geplaatst: 6 februari 2012 Als je tot morgen kan wachten zal ik kijken of ik die beatanden kan zippen. Reageren
Jarno91 Geplaatst: 6 februari 2012 Rapport Geplaatst: 6 februari 2012 Kun je niet eerst proberen het spel te repareren? Als je de cd erin doet en dan opent via deze computer kun je meestal kiezen uit verwijderen of repareren Reageren
DENNUSZ Geplaatst: 6 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2012 Maar het is alleen van basegame, en ik heb alle uitbreidingen geinstalleerd en alleende basegame bestanden zijn beschadigd, kan je dan ook via alleen d basegame cd je spel repareren zonder dat je alles opnieuw moet installeren? Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 7 februari 2012 Rapport Geplaatst: 7 februari 2012 @DENNUSZ Volgensmij wel hoor. Reageren
DENNUSZ Geplaatst: 7 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2012 waar zou ik de orginele bestandjes kunnen downloaden ofzo? ik heb namelijk geen zin om heel mn spel te backuppen en weer uren bezig te zijn.. Reageren
Isic Geplaatst: 7 februari 2012 Rapport Geplaatst: 7 februari 2012 (bewerkt) Zal straks op me comput er de bestandjes zippen en hier posten. EDIT: Klik De drie bestandjes in een zip. Bewerkt: 7 februari 2012 door Isic Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.