Jump to content

SA-MP Servers niet mogelijk om te joinen

Recommended Posts

Geplaatst:

Goedeavond,

Ik heb een server aangemaakt die runt ook gewoon en in het netwerk kan ik gewoon joinen, maar een iemand buiten het netwerk kan niet joinen.

Ik heb firewall uitgezet poorten geforward op router en modem en ook een statisch ip aangemaakt op mn pc.

Kan iemand mij vertellen waarom het niet kan?

Geplaatst:

Zijn de poorten geforward naar jou intern ip? Heb je ook daadwerkelijk met een programma nagekeken dat deze poorten open staan? Geef je de andere het IP welke vermeld staat op http://watismijnip.nl/ en je dus niet 127.0.0.1 geeft of je intern IP want dat werkt natuurlijk niet.

Geplaatst:

Zijn de poorten geforward naar jou intern ip? Heb je ook daadwerkelijk met een programma nagekeken dat deze poorten open staan? Geef je de andere het IP welke vermeld staat op http://watismijnip.nl/ en je dus niet 127.0.0.1 geeft of je intern IP want dat werkt natuurlijk niet.

Als ik mijn externe ip wil joinen zegt ie dat ie niet kan vervinden ik heb overal 7777 open staan maar als ik een port checker doe zegt ie closed

Geplaatst:

Heb je deze wel verbonden met het juiste intern IP? (start -> cmd -> ipconfig -> IPv4-adres)

Ja allemaal naar het juiste ip verbonden maar als ik de router ertussen uit haal doet de server het wel gewoon.

Geplaatst:

Dan is er ergens iets niet goed ingesteld in de router qua poorten.

Als ik zonder router port check doe op 7777 zegt ie ook stealthed maar dan komen anderen er toch in. Dat vind ik wel raar dan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...