Kloep Geplaatst: 12 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2012 Visser23 en NandroDavids hebben gefold. Overige twee plaatsten er 50 bij, dus het totaal van de pot komt te staan op 135. De tafel ziet er als volgt uit: Afbeelding van de tafel is aangepast in de hoofdpost. BoerTijger mag beginnen. Reageren
Kloep Geplaatst: 12 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2012 Fout van mijn kant Had dus de kaarten die ik had gedeeld aan de spelers, ook op de tafel gelegd. Hierdoor had BoerTijger een Yahtzee gekregen, en dit kan natuurlijk niet. We starten hand 3 dus opnieuw. Net zoals de vorige keer, mag BoerTijger beginnen. Excuses voor het ongemak. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 12 februari 2012 Rapport Geplaatst: 12 februari 2012 check dan maar gewoon, Reageren
Visser23 Geplaatst: 12 februari 2012 Rapport Geplaatst: 12 februari 2012 Ik snap er niks meer van.. Fold. Reageren
Kloep Geplaatst: 12 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2012 Ik snap er niks meer van.. Ik had per ongeluk de kaarten die ik aan de spelers had gedeeld, ook op tafel gedeeld. Dit kan natuurlijk niet. Daarom moest hand 3 opnieuw gespeeld worden en dat zijn we nu aan het doen. NandroDavids is nu aan de beurt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.