vincent M Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 waar kan ik die dure winkel vinden met die kleren van in de 2000 of hoger en wat moet ik ervoor gehaald hebben Reageren
Renne Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 (bewerkt) Die dure winkel:didier sachs kan je pas hebben dat je weer teruggaat naar los santos. En de locaties vind je bij de kaart die je hebt bijgekregen. hier de link. http://www.gtagames.nl/sapictures/gtasamap.jpg Zo Bewerkt: 8 juli 2005 door Renne Reageren
Dri3s Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 (bewerkt) Didier Sachs krijg je na de missie homecomming. Hier zijn al veel te veel topics over, zoekfunctie gebruiken! Bewerkt: 8 juli 2005 door SayHello! Reageren
Kraay Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 (bewerkt) dit is wel de goeie Edit: sayhello! was me voor Bewerkt: 8 juli 2005 door kraay Reageren
vincent M Geplaatst: 8 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 (bewerkt) das die van de rhino oke bedankt mensen ohw moest dus op edit drukken slotje! wegermee! niet mer nodig!steek maar in hdehens Bewerkt: 8 juli 2005 door vincent M Reageren
J.V.D Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 Alle missies zijn eerst uitgespeelt dan kan het :ph34r: :blink: :angry: :unsure: B) <_< :rolleyes: :lol: :huh: :o Reageren
vincent M Geplaatst: 8 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 moet je honder% want met codes lukt dat niet Reageren
Dri3s Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 Alle missies zijn eerst uitgespeelt dan kan het :ph34r: :blink: :angry: :unsure: B) <_< :rolleyes: :lol: :huh: :o <_< Na de missie Homecomming kan je ook al in D.S. Reageren
Silverwing Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 (bewerkt) Je moet geen 100% hebben voor Didier Sachs. Pas na de missie Home Coming zoals al gezegt is. EDIT - SayHello! was me voor. Bewerkt: 8 juli 2005 door Dragonmaster Reageren
Fireman Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 Je an de everywhere unlocked glitch gebruiken om bij het begin all bij DS te kopen Reageren
sikander Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 :blink: wat is dat welke glitch en hoe doe je dat Reageren
Flame^ Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 Ok glitches he, ok heel veeeeeel he?Alles is open: Begin een nieuw spel kijk de filmpjes todat je bij het filmpje komt waarbij je uit de auto wordt gegooid, voordat je de auto uit wordt gegooid voer je de jetpack cheat in. Je blijft in de auto zitten en sterft daaran is alles open (onderonder Didier Sachs aan het begin van het spel. Staat in het topic: Glitches & Bugs bij de gepinde . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.