Jump to content

SCM Script Leest Auto Niet


Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik zit met het volgende probleem: Ik ben bezig met een kleine scriptje te schrijven dat zodra een auto die tijdens het opstarten van het spel gespawnt wordt, de label $VIPER krijgt, door heel de SCM heen leest hij het goed uit, nu weet ik niet of dit het is, of dat mijn laatste creatie het is, maar als ik dit script gebruik:

:DAMAGE
thread 'DAMAGE'

:DAMAGE_5
wait 0
if 
  Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf @DAMAGE_5 
jump @DAMAGE_10 

:DAMAGE_10
wait 0
if
 //031E: vehicle $VIPER hit_by_weapon 35 // RPG
 031E: vehicle $VIPER hit_by_weapon 36 // Missle Launcher
jump @DAMAGE_20

:DAMAGE_20
Audiostream.PerformAction($MORPH_DAMAGED, STOP)
Audiostream.PerformAction($MORPH_DAMAGED, PLAY)
Audiostream.LinkToCar($MORPH_DAMAGED, $VIPER)
wait 500
jump @DAMAGE_5

Blijft het geluid maar afspelen, maakt niet uit wat ik doe.

Zit er iets in het script fout, of leest het spel hier opeens de label van gespawnde auto niet meer?

Bob

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...