KnightBob Geplaatst: 8 februari 2012 Rapport Geplaatst: 8 februari 2012 Hallo, Ik zit met het volgende probleem: Ik ben bezig met een kleine scriptje te schrijven dat zodra een auto die tijdens het opstarten van het spel gespawnt wordt, de label $VIPER krijgt, door heel de SCM heen leest hij het goed uit, nu weet ik niet of dit het is, of dat mijn laatste creatie het is, maar als ik dit script gebruik: :DAMAGE thread 'DAMAGE' :DAMAGE_5 wait 0 if Player.Defined($PLAYER_CHAR) jf @DAMAGE_5 jump @DAMAGE_10 :DAMAGE_10 wait 0 if //031E: vehicle $VIPER hit_by_weapon 35 // RPG 031E: vehicle $VIPER hit_by_weapon 36 // Missle Launcher jump @DAMAGE_20 :DAMAGE_20 Audiostream.PerformAction($MORPH_DAMAGED, STOP) Audiostream.PerformAction($MORPH_DAMAGED, PLAY) Audiostream.LinkToCar($MORPH_DAMAGED, $VIPER) wait 500 jump @DAMAGE_5 Blijft het geluid maar afspelen, maakt niet uit wat ik doe. Zit er iets in het script fout, of leest het spel hier opeens de label van gespawnde auto niet meer? Bob Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.