Jump to content

Cabyon vs BoerTijger


Cabyon

Recommended Posts

Cabyon, niet leuk! :@

Mijn stem gaat naar Cabyon.

Kort gezegd: mooiere effecten, interessantere achtergrond.

Die van BoerTijger is op zich ook wel aardig, alleen wat mij het eerste opvalt zijn de zwarte lijnen om de drie renders heen. Die staan niet echt mooi, en vallen op sommige plekken te veel op. Cabyon legt de nadruk goed op de render, maar ook weer niet te veel. Prima!

Link to comment
Delen op andere websites

Cabyon, niet leuk! :@

Mijn stem gaat naar Cabyon.

Kort gezegd: mooiere effecten, interessantere achtergrond.

Die van BoerTijger is op zich ook wel aardig, alleen wat mij het eerste opvalt zijn de zwarte lijnen om de drie renders heen. Die staan niet echt mooi, en vallen op sommige plekken te veel op. Cabyon legt de nadruk goed op de render, maar ook weer niet te veel. Prima!

Hm, ik vond die stroke juist wel mooi :o

Link to comment
Delen op andere websites

De signature van BoerTijger vind ik een beetje eentonige achtergrond hebben. Het lijkt alsof je daar één texture hebt geplaatst en er verder niets mee gedaan heb. Drie renders in een signature vind ik een beetje teveel van het goede. Je ziet de overlappingen steeds, en je hebt de opacity veels te laag staan waardoor je de achtergrond door de renders ziet. Overigens vind ik border om de renders een leuk idee, alleen zie je het op sommige plekken niet zo goed, zoals de linkerarm van Tupac.

Ik hoorde dat je je meer in Photoshop gaat verdiepen. Probeer tutorials uit, en neem eens een kijkje in topics vol met PSD's van andere creatievelingen, zoals die vanGta Ripper.

Bij de signature van Cabyon vind ik de achtergrond interessant gemaakt. De combinatie van brushes ed hebben goed uitgepakt. De effecten rondom je render zijn ook keurig gedaan, alhoewel je naar mijn mening de sterren bovenaan wel iets doorzichtiger kon maken. Voor de rest niets aan te merken, geen sprake van overbelichting.

Mijn stem gaat naar Cabyon.

Bewerkt: door .Levi.
Helaas telt deze stem niet mee. Stemmen t/m 12 februari.
Link to comment
Delen op andere websites

Tuurlijk Cabyon

Geeft me het gevoel dat de focus echt op een persoon ligt waar ik zelf erg van houw.

Ik heb het gevoel bij Boertijger dat het al een afbeelding was wat me niet een heel goed gevoel geeft.

Ik zou het zelf trouwens niet beter doen hoor.

Bewerkt: door .Levi.
Helaas telt deze stem niet mee. Stemmen t/m 12 februari.
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...