Jump to content

Goedkopere wapens

rakker

Recommended Posts

Hallo

Je moet heleboel tec 9s kopen, bijvoorbeeld 1000 kogels, en dan een smg, en dan heb je +-1100 kogels voor die smg! en de tec 9 is iets van 300 dollar en die smg 2000! en als je hierna over een tec 9 of micro smg loopt krijg je die kogels er oook nog bij. werkt ook van ak47 naar m4!

Lammiebal

Delen op andere websites

owh sorry  :huh: . maar voor mensen die dit nog niet weten is het toch wel leuk om te weten? :(

Zoals ik.Toen mijn vriend bij mij kwam spelen zei hij hetzelfde.

Ik geloofde dat eers niet.

Maar het blijkt dus wel waar te zijn. :D

Bewerkt: door *MARCO*
Delen op andere websites

owh sorry  :huh: . maar voor mensen die dit nog niet weten is het toch wel leuk om te weten? :(

Dan kun je evengoed een topic maken van een paar maanden terug voor

diegene die "het nog niet zouden weten." :huh:

Bewerkt: door gertjeu
Delen op andere websites

Dan kun je evengoed een topic maken van een paar maanden terug voor

diegene die "het nog niet zouden weten." :huh:

He? kan het nog vager? maar kan de admin daar geen deel voor in de walktrough maken voor dit soort dingen, want ik wist het ook nog niet tot ik het zelf ontdekte

Delen op andere websites

ik weet nog wel paar dingen om wapens te krijgen ( klinkt niet geloofwaardig )

als je tec hebt en je gaat shooting range in en gelijk weer uit dan worden je kogels van tec verdubbeld, als je dat vaak genoeg doet moet je je later gewoon smg kopen

als je smg hebt, en je hebt een combat shotgun en m4 en je gaat shooting range in en gelijk weer uit dan worde je m4 en combat shotgun kogels verdubbeld

als je gewone shotgun hebt verlies je hem als je de schietbaan in gaat

als je smg m4 en sawn off shotgun hebt en je gaat de schietbaan in dan worden je pisoolkogels verdubbeld ( bij 9mm nog niet getest ) ( wel bij desert eagle en silenced )

hopelijk kunne jullie wat met die tips :)

Delen op andere websites

En ik speel het spel ook liever zonder cheats... is togh veel vetter als je het spel hebt uitgespeeld zonder cheats?! :D en je moet ook het verhaal volgen (voor de genen die dat niet doen) is veel vetter :ph34r:

Delen op andere websites

als je tec hebt en je gaat shooting range in en gelijk weer uit dan worden je kogels van tec verdubbeld, als je dat vaak genoeg doet moet je je later gewoon smg kopen

als je smg hebt, en je hebt een combat shotgun en m4 en je gaat shooting range in en gelijk weer uit dan worde je m4 en combat shotgun kogels verdubbeld

als je smg m4 en sawn off shotgun hebt en je gaat de schietbaan in dan worden je pisoolkogels verdubbeld ( bij 9mm nog niet getest ) ( wel bij desert eagle en silenced )

hopelijk kunne jullie wat met die tips :)

He dit klopt ook nog :o

ik heb dit bij smg, combat shotgun en m4 gedaan. net zolang tot ik 10.000 kogels had en dan krijg je oneindige kogels :D !(staat er geen aantal kogels meer bij)!

Lammiebal

Delen op andere websites

hopelijk kunne jullie wat met die tips  :)

He dit klopt ook nog :o

ik heb dit bij smg, combat shotgun en m4 gedaan. net zolang tot ik 10.000 kogels had en dan krijg je oneindige kogels :D !(staat er geen aantal kogels meer bij)!

Lammiebal

beter niet al te bekend make.. anders gaat rockstar misschien wat aan doen bij volgende gta :rolleyes:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...