Jump to content

Internet valt uit


Nyltje

Recommended Posts

Ik heb een super irritant probleem met mn internet. Als ik op internet zit niet zo heel vaak (1x per uur) maar als ik download dan valt ie elke 1/2min uit! Ik weet niet wat het probleem is :S Al mn (internet)drivers zijn "up to date".

Als je nog info nodig heb dan zeg je 't maar, ik hoop dat het snel opgelost wordt :puh:

Nyltje

Link to comment
Delen op andere websites

Zit je op het wireless? Wat voor bestanden download je? Torrents? Heb je op een andere computer dan nog wel internet?

Draadloos (router staat ergens anders)

Ik download van alles, torrents lukken wel omdat dat maar een paar kb is. Meestal valt mn internet bij 100-200mb uit, heeeel soms haalt ie de 300 maar helemaal niet vaak.

Ik ga straks ff kijken, en dan zie je het antwoord straks ;)

EDIT: Staat in mijn volgende reactie

Bewerkt: door nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Zit je op het wireless? Wat voor bestanden download je? Torrents? Heb je op een andere computer dan nog wel internet?

Draadloos (router staat ergens anders)

Ik download van alles, torrents lukken wel omdat dat maar een paar kb is. Meestal valt mn internet bij 100-200mb uit, heeeel soms haalt ie de 300 maar helemaal niet vaak.

Ik ga straks ff kijken, en dan zie je het antwoord straks ;)

Kun je het met draad proberen? Kan zijn dat je router / pc ontvanger zwak is.

En WAT? 300 mb? xd

Link to comment
Delen op andere websites

Tijdens het downloaden... Wanneer ie dan uitvalt,

Meestal valt mn internet bij 100-200mb uit, heeeel soms haalt ie de 300 maar helemaal niet vaak.

Denk dat je kb/s bedoelt... 300 mb/s is ERG snel, en eigenlijk nog nooit gezien (in ieder geval niet in Europa geloof ik :puh:)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gok erop dat hij 300 MB ongeveer kan binnenhalen voordat zijn internet het begeeft.

Verderop: nu moet je gaan uitsluiten, het wireless van je broer werkt prima, dus lijkt eht aan jou wifi kaart te liggen. Of het zou een Windows fout kunnen zijn. Ik zou even een kabel tussen de router en je computer leggen, even flink downloaden en kijken of alles goed gaat. Kan je het resultaat (inclusief andere dingen die opvielen) hier posten?

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat bedoel ik met de 300mb ;) Haalt ie net.

Maar over die kabel, dan moet ik een kabel hebben van 50m/75m :puh:

Dit is wat Flitskikker zegt:

Netwerkkaart

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Model(len): NVIDIA nForce Networking Controller (Ethernet 802.3), Linksys WUSB600N Wireless-N USB Network Adapter with Dual-Band ver. 2 (Ethernet 802.3), Hamachi Network Interface (Ethernet 802.3)

- Adressen: IP: 192.168.1.101, MAC: 00:25:9C:00:0D:B9, DHCP: 192.168.1.1 & IP: 5.227.41.196, MAC: 7A:79:05:E3:29:C4, DHCP: 5.0.0.1

Gefixt

Mag gesloten/verwijderd worden

>>> Door Megadreams: Posts samengevoegd, gelieve in het vervolg de "bewerken" knop te gebruiken. Graag ook niet vragen voor slotjes, wij bepalen wanneer een topic op slot gaat en wanneer niet.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...