Jump to content

Trainen lukt niet meer


Maarten11

Recommended Posts

Hallo,

ik wist niet zo goed waar ik met dit probleem heen moest, en ik kon ook niet echt wat vinden op het forum, dus had ik hier maar een topic van gemaakt. Lock hem maar als het niet goed is.

Maar ik heb een probleempje. Sinds vanmiddag kan ik niet meer trainen in de sportscholen. Ik kan er wel naar binnen, maar als ik naar een apparaat loop en ik druk op enter, dan zegt hij dat ik niet meer kan trainen. Ik heb langer dan een dag gewacht, maar het kan nog steeds niet. Ook de fitness apparatuur bij Verona Beach en in Madd Dogg's Crib kan ik niet gebruiken. Heeft iemand enig idee hoe dat komt en wat ik moet doen?

En nog iets anders, maar niet geheel belangrijk. Ik kon niet basketballen. Nergens. Is er iemand die hier een oplossing voor heeft?

Bij voorbaat dank :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja op WikiGTA staat inderdaad precies mijn probleem, maar er staat geen oplossing bij. Ik heb het al een paar keer op andere plaatsen opgeslagen, ik heb het spel al een paar keer afgesloten, maar het werkt nog niet. En ik kon dezelfde dag nog wel gebruik maken van de fitness apparatuur. Is dit gewoon een kwestie van een tijdje wachten en het bijv. vanmiddag nog eens proberen?

In ieder geval bedankt :)

Link to comment
Delen op andere websites

Arghh fuck. Echt? Bijna uitgespeeld. Zit op 89% ofzo. Nja ik kan mijn muscle enzo ook op een andere manier trainen, dus dan doe ik dat wel. Heb geen zin om hele spel weer opnieuw te moeten doen. In ieder geval bedankt voor de hulp.

Link to comment
Delen op andere websites

Je savegames zijn te vinden in Documents » GTA San Andreas User Files. Als de glitch zich voordoet in de savegame die in slot 1 staat, dan kies je GTASAsf1.b. Staat hij in slot 2, dan kies je GTASAsf2.b enzovoort.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...