YVOPIET Geplaatst: 10 februari 2012 Rapport Geplaatst: 10 februari 2012 hallo mensen,ik ben hier nieuw en weet niet of mijn onderwerp hier op de juiste plaats is,dat hoor ik dan wel graag. ik heb mijn ps3 controller goed geinstalleerd met het programma DS3 tool van MotioninJoy. maar mijn vraag aan jullie is ,hoe stel ik ih spel san andreas de instellingen in,ik ben al bezig geweest maar dat is nog niet zo makkelijk, zou iemand mij de juiste instellingen willen doorgeven die ik bij opties ed moet instellen,ik kan alles wel veranderen maar ik zou graag het juiste willen hebben,ik weet wel dat je eerst joystick moet nemen,maar dan....er staan zoveel opties die je kunt instellen. alvast bedankt en vriendelijke groet yvopiet Reageren
YVOPIET Geplaatst: 13 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2012 hallo mensen,ik ben hier nieuw en weet niet of mijn onderwerp hier op de juiste plaats is,dat hoor ik dan wel graag. ik heb mijn ps3 controller goed geinstalleerd met het programma DS3 tool van MotioninJoy. maar mijn vraag aan jullie is ,hoe stel ik ih spel san andreas de instellingen in,ik ben al bezig geweest maar dat is nog niet zo makkelijk, zou iemand mij de juiste instellingen willen doorgeven die ik bij opties ed moet instellen,ik kan alles wel veranderen maar ik zou graag het juiste willen hebben,ik weet wel dat je eerst joystick moet nemen,maar dan....er staan zoveel opties die je kunt instellen. alvast bedankt en vriendelijke groet yvopiet wat is dit voor een k...forum,nog niemand heeft gereageerd >>> Door NandroDavids: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik in het vervolg als je na je post nog wat te binnen schiet (zoals nu na 1 minuut) de Bewerken-knop<<< Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 13 februari 2012 Rapport Geplaatst: 13 februari 2012 Allereerst moet je weten dat dit forum niet heel erg actief meer is, aangezien dit forum bestemd is voor een spel dat al 8 jaar oud is. Om je controller-instellingen te wijzigen ga je naar Options » Controller Setup en zet je de Configuration op Joypad. Ga daarne naar Redefine Controls en dan moet je de knoppen van de controller een besturing geven. Je kan de knoppen dezelfde besturing geven als die van de PS2, die je hier kan vinden. Als je een knop een besturing geeft dan zal er een naam als Joy1 komen, want elke knop heeft zijn eigen nummer, wat in het begin een beetje verwarrend zal zijn. In is er iemand die een voorbeeld geeft hoe je de besturing instelt, dat zal misschien een wat makkelijker beeld geven. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.