myron.b Geplaatst: 11 februari 2012 Rapport Geplaatst: 11 februari 2012 Hallo forumleden, Ik zie video's op YouTube waar ze van die montages hebben. Voorbeeld. Hoe doen ze dat met die camera? Ik wil dat graag leren. Alvast bedankt! Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 11 februari 2012 Rapport Geplaatst: 11 februari 2012 (bewerkt) Dat doen ze door middel van 'Clip Capture', so do I . Ik wil het je wel proberen te leren maar het is een beetje ingewikkeld aangezien je het niet samen via Multiplayer of iets dergelijks kan doen. EDIT: Bijna vergeten, ik raad je aan hier te kijken. Bewerkt: 11 februari 2012 door bassieboy35 Reageren
Svenie Geplaatst: 11 februari 2012 Rapport Geplaatst: 11 februari 2012 Er is hier duidelijk gebruik gemaakt van de ingame video Editor. Ik raad je alvast aan om deze pagina even door te lezen, kwestie van een basis op te doen. Het meeste zal je echter door te proberen moeten leren. Edit hierboven: mooie edit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.