Jump to content

SOTM Stemtopic - Thema: Colors & Shapes

SOTM Stemtopic - Thema: Colors & Shapes  

22 leden hebben gestemd

1. 1. Wie heeft volgens jou de beste SOTM?

• Gta Ripper [IMG]http://i142.photobucket.com/albums/r102/GtaRipper/Balloffire.png[/IMG]
      10
    • Jesperkaj [img]http://i.imgur.com/m2oJW.png[/img]
      12
    • Kloep [IMG]http://i42.tinypic.com/24lk6pt.png[/IMG]
      0

Recommended Posts

Geplaatst:

Heb voor die van Jesper gekozen omdat die veel kleur bevat en daarmee ook nog vormen in te zien zijn.

Geplaatst:

Ook al heb ik moeten glimlachen om de inzending van Kloep, ging het voor mij toch vooral tussen Gta Ripper en Jesperkaj. Uiteindelijk heb ik gekozen voor die van Jesperkaj, omdat die het thema naar mijn mening toch beter uitbeeldt. Die van hem bevat meer kleur, en bevat vormen (die rondjes) die in combinatie met de kleur die ze hebben als geheel ook weer vormen vormen. Als je begrijpt wat ik bedoel :puh:

Mijn stem is dus voor Jesperkaj :tu:

Geplaatst:

Grafisch gezien haalt die van mij het natuurlijk niet bij de anderen... :7

Ik stem op Jesperkaj. Vooral omdat, zoals NandroDavids al meldde, hij wat mij betreft wat meer het thema heeft weergegeven. Toch beide erg mooie designs! :)

Geplaatst:

Mijn stem gaat alweer naar Gta Ripper, al is die van Jesperkaj ook wel echt lekker.

KUTGW, jongens!

Geplaatst:

Mijn stem is voor Gta Ripper. Technisch is het weer verbluffend, en ik vraag me steeds weer af hoe je het elke keer flikt. Kleuren gaan goed samen, contrast is fijn, lekkere diepte. Eigenlijk klopt alles aan dit design. Eén van je beste werken, wat mij betreft.

Overigens wel kudo's voor de gewaagde inzending van Kloep. 8)

Geplaatst:

Mijn keuze is die van Jesperkaj omdat door de kleuren door ook nog vormen kan ontdekken.

En kloep! HELD!!!!!!!

Geplaatst:

Kloep heef inderdaad een grappig design, maar doet IMO wel onder die van Jesperkaj. Ik vind die van Jesper toch een stuk professioneler ogen en de kleuren liggen lekker in mijn ogen. Mijn stem gaat dus naar Jesperkaj.

Geplaatst:

Ik denk dat Kloep z'n signature puur voor de gein heeft gemaakt, desalniettemin past de signature wel bij het thema. Gta Ripper krijgt mijn stem, want dit is grafisch toch wel stukken beter dan die van Kloep. Ik blijf het geniaal vinden hoe hij met C4D renders e.d. kan omgaan, echt fantastisch. :tu:

Geplaatst:

Kloep, duidelijk de mooiste kleuren en duidelijkste vormen, maar aangezien mijn nichtje van 6 dit ook kan, geen winnaar. Mijn stem gaat naar Jesperkaj, en dan vooral vanwege de originaliteit. Het is weer eens wat anders dan die plaatjes die je hier altijd ziet, daar houd ik wel van :tu:

Geplaatst:

Ik denk dat Kloep in de veronderstelling was dat je enkel custom shapes mocht gebruiken. Niettemin, hilarisch gedaan. :puh: Mijn stem gaat ook naar Jesperkaj. Simpel patroon, maar al die mooie kleuren samen maken het een hele vrolijke bedoeling.

Geplaatst:

Ik zat te twijfelen tussen Jesperkaj en GTa Ripper.

Maar ik heb gekozen voor GTa Ripper

Geplaatst:

Kleur, naja makkelijk stemmen dan... degene met de meeste kleuren wint :clown:

dus,

[kruisje_rood.png] GTa Ripper ; space is a dark place 8)

[15px-Symbol_OK.svg.png] JesperKaj ; What's more colorfull than a discoball :dans: ( probably a rainbow )

[kruisje_rood.png] Kloep ; i'm still missing that rainbow :puh:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...