MJ_Forever Geplaatst: 11 februari 2012 Rapport Geplaatst: 11 februari 2012 Hallo, ik heb onlangs een behringer djx-900 gekocht met ingebouwde usb-interface. Mijn vraag is nu: is er software waarmee ik kan recorden? Als ik hem verbind met mijn laptop gebeurt er niets. Mvg Reageren
xoex23 Geplaatst: 11 februari 2012 Rapport Geplaatst: 11 februari 2012 Kijk hier eens naar. http://audacity.sourceforge.net/ Reageren
MJ_Forever Geplaatst: 11 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2012 En als het geinstalleerd is, wat dan? Ik open het programma maar vind ijn mixer nog steeds niet Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 13 februari 2012 Rapport Geplaatst: 13 februari 2012 (bewerkt) Die berhinger toch? Volgens mij kun je niet via die USB opnemen, neem je mix B of master-out als je nog geen speakers gebruikt en lus die door naar een 3.5 jackje. Die prop in je Line-in op je PC, en download je een opname-programma zoals Cool edit/audacity. Of anders even heel goed je handleiding doornemen, en de stappen die daarin vermeld staan. Succes.. Bewerkt: 13 februari 2012 door Fiegel5 Reageren
xoex23 Geplaatst: 14 februari 2012 Rapport Geplaatst: 14 februari 2012 Die berhinger toch? Volgens mij kun je niet via die USB opnemen, neem je mix B of master-out als je nog geen speakers gebruikt en lus die door naar een 3.5 jackje. Die prop in je Line-in op je PC, en download je een opname-programma zoals Cool edit/audacity. Of anders even heel goed je handleiding doornemen, en de stappen die daarin vermeld staan. Succes.. Vervolgens kun je in audacity aangeven dat er geluid moet worden record van de exterene uitput. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.