Jump to content

Keyboard controls voor GTA IV Episodes from liberty city


kwouters

Recommended Posts

Ik heb problemen om mijn keyboard controls in te stellen in de game. Ik heb er steeds 2 dubbel en dan is een ander ook weer in gebruik, enz... Ik geraak er niet uit. Kan iemand zijn keyboard controls 'opsommen' zodat ik ze kan overnemen en ik geen dubbels heb.

Dus lopen enzo zou ik graag met de pijljes kunnen. (ik kan me niet voorstellen dat iemand hiervoor z gebruikt, tenzij op een gametoetsenbord)

Ik heb ook een Logitech gamepad. Misschien die maar gebruiken?

Als iemand het zou willen, om zijn keyboard instellingen door te geven... :)

Link to comment
Delen op andere websites

Wist je dat dit forum een wiki heeft over alle gta's?

Klik

Klopt, maar ook daar spreken ze van "standaardkeyboards". Dus de default instellingen.

Iedereen die in belgie of nederland woont en gta 4 speelt, doet dit toch niet met de letter w vooruit gaan? toch gewoon met de pijltjestoetsen?

Ik zou graag jullie keyboardcontrols kennen, zodat ik fatsoenlijk in het spel kan navigeren :)

Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen die in belgie of nederland woont en gta 4 speelt, doet dit toch niet met de letter w vooruit gaan? toch gewoon met de pijltjestoetsen?

Daar zit je toch echt verkeerd hoor, alle moderne spellen gebruken WASD (op een QWERTY-toetsenbord, op een AZERTY is dit ZQSD) om mee te lopen. Ik denk dat je hier dus best aan went.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...