Sprunk Geplaatst: 11 februari 2012 Rapport Geplaatst: 11 februari 2012 Omdat die dingen binnen now-time al heel erg warm worden. Eigenlijk zijn die krengen al warm voordat ze uberhaupt helemaal zijn opgestart. Als je er dan wat mee gaan doen, zoals meerdere programma's openen, word hij alleen maar warmer. Reageren
DennOOOtje Geplaatst: 11 februari 2012 Rapport Geplaatst: 11 februari 2012 Als het echt te maken heeft met oververhitting, waarom crasht hij dan ook als hij nog maar een paar minuten is gebruikt na het opstarten? Controleer eens of je fan wel gaat draaien. Heb ik ook gehad bij m'n pc, stekkertje zat niet goed vast :') Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 11 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2012 Ik kan moeilijk m'n laptop open maken om te controleren of dat stekkertje vastzit, hé. Nee, maar ik mag aannemen dat hij er gewoon inzit. Ik heb dan ook het idee dat het probleem van m'n laptop het gevolg is van een softwarematig probleem. Reageren
DennOOOtje Geplaatst: 11 februari 2012 Rapport Geplaatst: 11 februari 2012 Ik kan moeilijk m'n laptop open maken om te controleren of dat stekkertje vastzit, hé. Nee, maar ik mag aannemen dat hij er gewoon inzit. Ik heb dan ook het idee dat het probleem van m'n laptop het gevolg is van een softwarematig probleem. Zo moeilijk is dat niet. Of heb je nog garantie? Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 11 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2012 Of ik garantie heb, weet ik niet. Ik heb 'm niet gekocht. Reageren
Hayte Geplaatst: 12 februari 2012 Rapport Geplaatst: 12 februari 2012 Ik kan moeilijk m'n laptop open maken om te controleren of dat stekkertje vastzit, hé. Nee, maar ik mag aannemen dat hij er gewoon inzit. Ik heb dan ook het idee dat het probleem van m'n laptop het gevolg is van een softwarematig probleem. En ik neem aan dat Hitler's hond eigenlijk verantwoordelijk was voor de genocide van miljoenen mensen. Helaas houden de meeste mensen het bij de feiten. Gebruik eens een programmatje om de temperatuur van je laptop te testen. Ikzelf zou geen enkele kunnen aanraden, weet om eerlijk te zijn niet welke de beste zijn. Reageren
DennOOOtje Geplaatst: 12 februari 2012 Rapport Geplaatst: 12 februari 2012 Ik kan moeilijk m'n laptop open maken om te controleren of dat stekkertje vastzit, hé. Nee, maar ik mag aannemen dat hij er gewoon inzit. Ik heb dan ook het idee dat het probleem van m'n laptop het gevolg is van een softwarematig probleem. En ik neem aan dat Hitler's hond eigenlijk verantwoordelijk was voor de genocide van miljoenen mensen. Helaas houden de meeste mensen het bij de feiten. Gebruik eens een programmatje om de temperatuur van je laptop te testen. Ikzelf zou geen enkele kunnen aanraden, weet om eerlijk te zijn niet welke de beste zijn. Of gewoon in de bios kijken. Ik gebruik btw gewoon Speedfan. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 12 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2012 Heb even zo'n programmaatje gedownloadt, en daaruit bleek dat de temperatuur van m'n processor gemiddeld 85 graden is. Kan nooit goed zijn. Processor AMD Sempron SI-42 85 °C Griffin 65nm Technologie Moederbord Wistron 303C (Socket A) 76 °C Graphics Algemeen PnP-beeldscherm (1366x768@60Hz) 256MBGeForce 8200M G (HP) 89 °C Harde schijven 244GB Seagate ST9250320AS ATA Device (SATA) 46 °C Als ik dit zo zie, heb ik toch het idee dat ik een nieuwe laptop moet nemen. Reageren
Hayte Geplaatst: 12 februari 2012 Rapport Geplaatst: 12 februari 2012 Of, zoals ik al zei, je pakt een busje perslucht en zorgt er voor dat je alle ventieltjes stof-vrij spuit. Ik zou dat ding ook niet meer aanraken, alleen maar om te testen of hij gerepareerd is of niet. Straks doe je onherstelbare schade, als je dat al nog niet hebt gedaan. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 12 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2012 Zal deze week dan wel zo'n busje kopen. Reageren
DennOOOtje Geplaatst: 12 februari 2012 Rapport Geplaatst: 12 februari 2012 (bewerkt) Heb even zo'n programmaatje gedownloadt, en daaruit bleek dat de temperatuur van m'n processor gemiddeld 85 graden is. Kan nooit goed zijn. -knipknip- Als ik dit zo zie, heb ik toch het idee dat ik een nieuwe laptop moet nemen. Da's inderdaad erg hoog. Denk dat je bij 60-70 al ff moet gaan kijken of er geen stof zit ofzo En nieuwe laptop hoeft natuurlijk niet? -probeer anders even op een koude plek (bv. buiten) iets te gaan doen op je laptop, en kijken of ie nu uitvalt. Bewerkt: 12 februari 2012 door DennOOOtje Reageren
Wrieh Geplaatst: 19 februari 2012 Rapport Geplaatst: 19 februari 2012 (bewerkt) Bij 85 Graden zou je laptop niet horen te crashen. Joun CPU stopt pas met werken bij 100 Graden, en dan freezed je beeld niet maar valt de laptop in zijn geheel uit, Bewerkt: 19 februari 2012 door Wrieh Reageren
Sublime Geplaatst: 19 februari 2012 Rapport Geplaatst: 19 februari 2012 Bij 85 Graden zou je laptop niet horen te crashen. Joun CPU stopt pas met werken bij 100 Graden, en dan freezed je beeld niet maar valt de laptop in zijn geheel uit, In de nieuwere modellen is dat een beveiliging optie ja, of het ook in de oudere CPU's zit is maar de vraag. Reageren
delete45 Geplaatst: 19 februari 2012 Rapport Geplaatst: 19 februari 2012 Als je dat zwarte scherm krijgt, zie je daarna ook geen tekst staan ofzo? Een vriend van mij heeft ook wel 'ns zo'n probleem gehad, maar dan kwam er elke keer een tekst te staan voordat hij uit viel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.