Jump to content

Android


MegaPilot

Recommended Posts

Hai, ik heb nu een Sony Ericsson Live with Walkman met Android 2.3.4. Ik heb op m'n startpagina iets verwijderd, ik denk dat het een weerapp is. Maar nu heb ik een lege pagina op m'n frontpagina, hoe doe ik die lege pagina weg? :?

Alvast bedankt.

Mvg,

MP

PS: Hoe verplaats je een app van de startpagina naar het lijstje waar de andere apps ook staan?

PS2: Er zit standaard een SD-kaartje van 2 GB bij, maar hiervan is 1 GB in gebruik. Hoe kan dit? :? => 'k Heb de SD kaart gewist via de telefoon, denk niet dat er wat belangrijks opstond.

PS3: Hoe verwijder je gemaakte filmpjes/foto's?

PS4: Hoe wijzig ik de opslaglocatie van filmpjes(dit moet namelijk op de SD kaart komen)?

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    14

  • Kloep

    8

  • End Of The Riot

    3

  • Woody268

    3

Hai, ik heb nu een Sony Ericsson Live with Walkman met Android 2.3.4. Ik heb op m'n startpagina iets verwijderd, ik denk dat het een weerapp is. Maar nu heb ik een lege pagina op m'n frontpagina, hoe doe ik die lege pagina weg? :?

Uitzoomen op een tabblad (dus vingers uit elkaar sliden), daar een tabblad ingedrukt houden en slepen naar Wissen.

PS: Hoe verplaats je een app van de startpagina naar het lijstje waar de andere apps ook staan?

Op 'andere lijstje' op een lege plek ingedrukt houden. Vervolgens kun je naar sneltoetsen gaan, applicaties en hem daar zoeken om hem te plaatsen.

PS2: Er zit standaard een SD-kaartje van 2 GB bij, maar hiervan is 1 GB in gebruik. Hoe kan dit? :? => 'k Heb de SD kaart gewist via de telefoon, denk niet dat er wat belangrijks opstond.

Geen idee, kijk eens op je PC en dan in Windows Verkenner. Staat er dan iets op?

PS3: Hoe verwijder je gemaakte filmpjes/foto's?

Je kunt naar je galerij gaan. Die moet ergens staan, weet zo niet waar dit is op jouw telefoon. Hier de foto/film ingedrukt houden en dan kun je hem wissen.

PS4: Hoe wijzig ik de opslaglocatie van filmpjes(dit moet namelijk op de SD kaart komen)?

Ook dit weet ik niet. Misschien even kijken in de instellingen van je telefoon?

Link to comment
Delen op andere websites

Foto's en filmpjes worden blijkbaar automatisch op de SD kaart gezet, dus da's geen probleem meer.

Op 'andere lijstje' op een lege plek ingedrukt houden. Vervolgens kun je naar sneltoetsen gaan, applicaties en hem daar zoeken om hem te plaatsen.

Dit lukt me niet? :? Maar blijkbaar boeit het niet, want als ik een app op de startpagina zet en ik verwijder deze hier, dan is hij nog niet verwijderd van het applicatieslijstje. Op de startpagina zijn het blijkbaar alleen maar snelkoppelingen.

Uitzoomen op een tabblad (dus vingers uit elkaar sliden), daar een tabblad ingedrukt houden en slepen naar Wissen.

Dit lukt me ook niet..

Hoe zou ik dan nog een tabblad moeten toevoegen, mocht ik het in de toekomst weer nodig hebben?

Oja, een vriendin van me heeft een killswitch waardoor alle geopende apps door 1 keer te klikken gesloten worden. Toevallig een idee welke app dit is?

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

De plek waar onder andere ook je widgets staan. Daar wil je de apps toch opkrijgen? Of wil je ze op de andere hebben, want daar komen ze standaard te staan.

Tabbladen toevoegen, verwijderen en verplaatsen gaan allemaal door met je vingers uit elkaar te sliden. Dit moet je doen in het scherm waar ook je widgets staan.

Nooit gehoord van die app, kan ik je helaas niet mee helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

De plek waar onder andere ook je widgets staan. Daar wil je de apps toch opkrijgen? Of wil je ze op de andere hebben, want daar komen ze standaard te staan.

Ja, maar blijkbaar zijn dit gewoon snelkoppelingen, dus het boeit niet. Denk ik. :puh:

Uitzoomen op een tabblad (dus vingers uit elkaar sliden), daar een tabblad ingedrukt houden en slepen naar Wissen.

Tabbladen toevoegen, verwijderen en verplaatsen gaan allemaal door met je vingers uit elkaar te sliden. Dit moet je doen in het scherm waar ook je widgets staan.

Als ik m'n vingers uit elkaar slide verdwijnt ff die 4 dingen van Android(zoals je hier kunt zien), maar dan keert het onmiddellijk weer terug? :? Als ik m'n vingers naar elkaar toe slide, dan krijg ik een raar overzicht te zien waar ik niks mee kan doen. Nu heb ik 5 tabbladen, is dat niet aan te passen ofzo? :puh:

Nooit gehoord van die app, kan ik je helaas niet mee helpen.

Hoe verwijder jij dan je geopende apps? :puh:

+ Hoe kan ik met volledig toetsenbord in AZERTY typen zonder mijn systeemtaal te moeten veranderen? :?

Edit: Ontvangstbevestiging staat aangevinkt bij Berichten, maar ik krijg geen ontvangstbevestigingen? :? Bij m'n Star was een ontvangstbevestiging door middel van een bericht waarin stond: Afgeleverd of zoiets. Heb ik iets gemist bij deze gsm? xD

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Als ik m'n vingers uit elkaar slide verdwijnt ff die 4 dingen van Android(zoals je hier kunt zien), maar dan keert het onmiddellijk weer terug? :? Als ik m'n vingers naar elkaar toe slide, dan krijg ik een raar overzicht te zien waar ik niks mee kan doen. Nu heb ik 5 tabbladen, is dat niet aan te passen ofzo? :puh:

Excuus, je moet inzoomen. Dan zie je al je tabbladen. Je moet dan dus het tabblad ingedrukt houden totdat je hem kunt verplaatsen.

Hoe verwijder jij dan je geopende apps? :puh:

Verwijderen of gewoon sluiten? Over het algemeen verwijder ik ze namelijk niet. Sluiten doe ik door gewoon terug te gaan met de home button.

+ Hoe kan ik met volledig toetsenbord in AZERTY typen zonder mijn systeemtaal te moeten veranderen? :?

Is AZERTY de standaard in België? En heb je hem in België gekocht? Vind het dan vreemd dat hij daar niet al opstond. Misschien eens googlen?

Edit: Ontvangstbevestiging staat aangevinkt bij Berichten, maar ik krijg geen ontvangstbevestigingen? :? Bij m'n Star was een ontvangstbevestiging door middel van een bericht waarin stond: Afgeleverd of zoiets. Heb ik iets gemist bij deze gsm? xD

Heb geen ervaring met jouw telefoon, misschien dat iemand anders op dit forum het wel heeft? Anders ook even googlen.

Link to comment
Delen op andere websites

Om hem in AZERTY te veranderen kan je proberen om de invoertaal in frans te zetten (staat normaal ergens bij bericht maken door op NL of andere taal-afkorting of zo te drukken, of anders bij instellingen). Zo blijft normaal je systeemtaal nederlands, maar je invoertaal frans (daar typen ze ook met AZERTY, moet ik doen op mijn gsm).

Link to comment
Delen op andere websites

Excuus, je moet inzoomen. Dan zie je al je tabbladen. Je moet dan dus het tabblad ingedrukt houden totdat je hem kunt verplaatsen.

Dan zie ik een hoop wigets rondvliegen, meer niet? :?

Verwijderen of gewoon sluiten? Over het algemeen verwijder ik ze namelijk niet. Sluiten doe ik door gewoon terug te gaan met de home button.

Oh oké. :)

Is AZERTY de standaard in België? En heb je hem in België gekocht? Vind het dan vreemd dat hij daar niet al opstond. Misschien eens googlen?

Ja, Google helpt me niet vandaag. :puh:

Heb geen ervaring met jouw telefoon, misschien dat iemand anders op dit forum het wel heeft? Anders ook even googlen.

Google helpt me niet vandaag. :(

Om hem in AZERTY te veranderen kan je proberen om de invoertaal in frans te zetten (staat normaal ergens bij bericht maken door op NL of andere taal-afkorting of zo te drukken, of anders bij instellingen). Zo blijft normaal je systeemtaal nederlands, maar je invoertaal frans (daar typen ze ook met AZERTY, moet ik doen op mijn gsm).

Jij hebt een Samsung Jet, niet? Die draait niet op Android..

Link to comment
Delen op andere websites

Dan zie ik een hoop wigets rondvliegen, meer niet? :?

Heb even een screen gemaakt:

4g19c0.jpg

Dit krijg ik als ik inzoom, krijg jij dit niet? Dat inzoomen doe je dus in het scherm waar rechtsonderin Applicaties staat, niet Startpagina.

Via Google dit gevonden. Kun je daar je invoertaal op Frans zetten? Misschien dat deze dan naar AZERTY gaat?

Link to comment
Delen op andere websites

Heb even een screen gemaakt:

Dit krijg ik als ik inzoom, krijg jij dit niet? Dat inzoomen doe je dus in het scherm waar rechtsonderin Applicaties staat, niet Startpagina.

Het scherm waar rechtsonderin Applicaties staat? Wat bedoel je nu met inzoomen?

Als ik m'n vingers uit elkaar slide verdwijnt ff die 4 dingen van Android(zoals je hier kunt zien), maar dan keert het onmiddellijk weer terug? confused2.gif Als ik m'n vingers naar elkaar toe slide, dan krijg ik een raar overzicht te zien waar ik niks mee kan doen. Nu heb ik 5 tabbladen, is dat niet aan te passen ofzo? puh2.gif

Het is een soort overzicht dat ik krijg.

Via Google dit gevonden. Kun je daar je invoertaal op Frans zetten? Misschien dat deze dan naar AZERTY gaat?

Thanks. ;) Gelukt. :)

http://www.sonyerics...man?cc=gb&lc=en

Als dit het is, ben jij heel slecht in google'n...

Ik was aan het zoeken naar iets met AZERTY, dan behoort dit niet tot de zoekresultaten. ;)

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Het scherm waar rechtsonderin Applicaties staat? Wat bedoel je nu met inzoomen?

Ik word gek!

Het is dus wel uitzoomen. :puh: Je vingers boven en onder zetten, en naar elkaar toe sliden. Als ik dat doe, krijg ik dat overzicht.

Ik dus niet, ik krijg een mix van alle tabbladen. :(

Link to comment
Delen op andere websites

I hope so. :( Er is zo'n Marketwidget die klein is, die stond in 1 van m'n tabbladen. Helaas heb ik deze per ongeluk verwijderd. Als ik een Marketwidget toevoeg is die widget enorm en lijkt ie totaal niet op die widget die er voorheen stond. Iemand een idee? :(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...