Kloep Geplaatst: 11 februari 2012 Rapport Geplaatst: 11 februari 2012 Als ik een widget toevoeg, kan ik vaak ook de grootte aangeven. Kon jij dit niet toen je hem opnieuw erbij zette? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 11 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2012 (bewerkt) Neen. Edit: Found it! Een snelkoppeling naar de app Market was de zogenaamde widget. Bewerkt: 11 februari 2012 door MegaPilot Reageren
MegaPilot Geplaatst: 12 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2012 (bewerkt) Dubbelpost om nieuw topic te vermijden. http://talk.sonyeric.../message/159140 /me has same problem. Naar Sony opsturen heeft geen zin, dan maar is een reinstall proberen? Eerlijk gezegd denk ik dat dit eerder een hardwaretechnisch probleem is.. Bewerkt: 12 februari 2012 door MegaPilot Reageren
flippie13 Geplaatst: 12 februari 2012 Rapport Geplaatst: 12 februari 2012 Alles back uppen en reinstall doen kan geen kwaad, het kan ook gewoon zijn dat je boxje (of oortjes) kapot zijn. Probeer het eens met andere oortjes (mits het probleem met oortjes alleen voorkwam). Reageren
MegaPilot Geplaatst: 13 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2012 (bewerkt) Alles back uppen en reinstall doen kan geen kwaad, het kan ook gewoon zijn dat je boxje (of oortjes) kapot zijn. Probeer het eens met andere oortjes (mits het probleem met oortjes alleen voorkwam). Het komt ook uit de boxen van de gsm. Ik heb de boxen geprobeerd van de gsm zelf, m'n oortjes die bij m'n Walkman(m'n MP4) en iPod het perfect deden én m'n koptelefoon. Naja, ik zie wel, ik heb gereageerd op dat topic van Sony Ericsson, we'll see..Een reinstall, is dat hetzelfde als de gsm naar fabrieksinstellingen zetten? Ik zou graag een andere interface installeren zodat ik net als Kloep m'n startpagina beter kan personaliseren. Hoe doe ik dat precies? De Samsung Galaxy Gio z'n interface is jammie! Dit is wat ik bedoel: Heb even een screen gemaakt: Dit krijg ik als ik inzoom, krijg jij dit niet? Dat inzoomen doe je dus in het scherm waar rechtsonderin Applicaties staat, niet Startpagina. Oja, die app killer is gwn een task killer installeren en dan een widget van maken. Dan kan je met 1 touch alle onnodige applicaties sluiten! Bewerkt: 13 februari 2012 door MegaPilot Reageren
Sprunk Geplaatst: 13 februari 2012 Rapport Geplaatst: 13 februari 2012 Dat gaat eigenlijk gewoonweg niet. De Interface die Kloep op zijn Galaxy Gio gebruikt is de TouchWiz interface van Samsung zelf. Dit is zegmaar een grafische schil over de gui van Android heen. Standaard ziet Android 2.3. Gingerbread er namelijk anders uit: Je kan niet zomaar een andere interface installeren. Dan moet je eerst allerlei ingewikkelde dingen met je telefoon doen zoals hem rooten (vergelijkbaar met Administrator worden op je Windows PC) en dan moet je zogenaamde custom roms installeren. Dit is vaak een pittig werkje en bovendien heb je daarna geen garantie meer. Reageren
Kloep Geplaatst: 13 februari 2012 Rapport Geplaatst: 13 februari 2012 Galaxy Gio Galaxy S II Maar goed, je hebt geloof ik wel apps in de market om zoiets te krijgen toch? Zal even zoeken, kijken of ik wat kan vinden.. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 13 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2012 (bewerkt) Laatmaar, begin die interface van Sony door te hebben. Alleen jammer dat ik 5, en niet meer of minder tabbladen op m'n startpagina kan krijgen..Echt heel weird. Bewerkt: 13 februari 2012 door MegaPilot Reageren
xoex23 Geplaatst: 13 februari 2012 Rapport Geplaatst: 13 februari 2012 Maak dan gebruik van mappen Reageren
MegaPilot Geplaatst: 13 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2012 Maak dan gebruik van mappen Kende ik al, maar alsnog is het kut dat ik een leeg tabblad kan hebben en niet eens in staat ben om het te verwijderen. Nu laat ik de overige 4 tabbladen standaard en ik heb er eentje omgezet naar mijn smaak(snelkoppelingen en widgets). Reageren
Sprunk Geplaatst: 13 februari 2012 Rapport Geplaatst: 13 februari 2012 Galaxy Gio Galaxy S II Sorry, kloepje poepje! Ik weet trouwens niet zo te zeggen of er inderdaad apps voor bestaan, maar wel is het zo dat er in de Market ook apps staan waarvoor je wel degelijk root toegang moet hebben op je device. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 13 februari 2012 Rapport Geplaatst: 13 februari 2012 Je koopt een nieuwe telefoon waar dat SD kaartje inzat? En die gooi je leeg? Dat is dus niet slim, want mij is ooit verteld dat bij sommige androids een deel van het besturingssysteem op het SD kaartje staat waardoor hij beter gaat functioneren. Dat is ook bij mijn HTC, daar zat een 8GB kaartje in toen ik hem kocht. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 13 februari 2012 Rapport Geplaatst: 13 februari 2012 Je koopt een nieuwe telefoon waar dat SD kaartje inzat? En die gooi je leeg? Dat is dus niet slim, want mij is ooit verteld dat bij sommige androids een deel van het besturingssysteem op het SD kaartje staat waardoor hij beter gaat functioneren. Dat is ook bij mijn HTC, daar zat een 8GB kaartje in toen ik hem kocht. En dus wanneer je een groter kaartje erin duwt functioneert je telefoon slechter? Zou haast denken dat je hem dan gewoon formatteert via je telefoon dat het naar behoren werkt, en dat ie alle mapjes etc. gewoon daarmee aanmaakt. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 13 februari 2012 Rapport Geplaatst: 13 februari 2012 Je koopt een nieuwe telefoon waar dat SD kaartje inzat? En die gooi je leeg? Dat is dus niet slim, want mij is ooit verteld dat bij sommige androids een deel van het besturingssysteem op het SD kaartje staat waardoor hij beter gaat functioneren. Dat is ook bij mijn HTC, daar zat een 8GB kaartje in toen ik hem kocht. En dus wanneer je een groter kaartje erin duwt functioneert je telefoon slechter? Zou haast denken dat je hem dan gewoon formatteert via je telefoon dat het naar behoren werkt, en dat ie alle mapjes etc. gewoon daarmee aanmaakt. Nee, als je goed had gelezen dan had je deze vraag niet hoeven te stellen. Dus lees nog eens goed, want er staat dat ik eens heb meegekregen dat bij sommige toestellen een deel van de OS op het SD kaartje staat. Niet dat hij beter gaat werken als er een grotere inzet, dat is in theorie juist andersom. Hoe groter het SD kaartje, hoe harder je GSM moet werken om hem te lezen. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 13 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2012 Je koopt een nieuwe telefoon waar dat SD kaartje inzat? En die gooi je leeg? Dat is dus niet slim, want mij is ooit verteld dat bij sommige androids een deel van het besturingssysteem op het SD kaartje staat waardoor hij beter gaat functioneren. Dat is ook bij mijn HTC, daar zat een 8GB kaartje in toen ik hem kocht. Lijkt me sterk dat een deel van het OS op een SD-kaartje staat..Mijn gsm werkt perfect. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.