Jump to content

Android


MegaPilot

Recommended Posts

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    14

  • Kloep

    8

  • End Of The Riot

    3

  • Woody268

    3

Alles back uppen en reinstall doen kan geen kwaad, het kan ook gewoon zijn dat je boxje (of oortjes) kapot zijn. Probeer het eens met andere oortjes (mits het probleem met oortjes alleen voorkwam).

Het komt ook uit de boxen van de gsm. Ik heb de boxen geprobeerd van de gsm zelf, m'n oortjes die bij m'n Walkman(m'n MP4) en iPod het perfect deden én m'n koptelefoon. :( Naja, ik zie wel, ik heb gereageerd op dat topic van Sony Ericsson, we'll see..Een reinstall, is dat hetzelfde als de gsm naar fabrieksinstellingen zetten?

Ik zou graag een andere interface installeren zodat ik net als Kloep m'n startpagina beter kan personaliseren. Hoe doe ik dat precies? De Samsung Galaxy Gio z'n interface is jammie! Dit is wat ik bedoel:

Heb even een screen gemaakt:

4g19c0.jpg

Dit krijg ik als ik inzoom, krijg jij dit niet? Dat inzoomen doe je dus in het scherm waar rechtsonderin Applicaties staat, niet Startpagina.

Oja, die app killer is gwn een task killer installeren en dan een widget van maken. Dan kan je met 1 touch alle onnodige applicaties sluiten! :)

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Dat gaat eigenlijk gewoonweg niet. De Interface die Kloep op zijn Galaxy Gio gebruikt is de TouchWiz interface van Samsung zelf. Dit is zegmaar een grafische schil over de gui van Android heen. Standaard ziet Android 2.3. Gingerbread er namelijk anders uit:

gingerbread_home.jpg

Je kan niet zomaar een andere interface installeren. Dan moet je eerst allerlei ingewikkelde dingen met je telefoon doen zoals hem rooten (vergelijkbaar met Administrator worden op je Windows PC) en dan moet je zogenaamde custom roms installeren. Dit is vaak een pittig werkje en bovendien heb je daarna geen garantie meer.

Link to comment
Delen op andere websites

Maak dan gebruik van mappen ;)

Kende ik al, maar alsnog is het kut dat ik een leeg tabblad kan hebben en niet eens in staat ben om het te verwijderen. Nu laat ik de overige 4 tabbladen standaard en ik heb er eentje omgezet naar mijn smaak(snelkoppelingen en widgets).

Link to comment
Delen op andere websites

Galaxy Gio Galaxy S II

:clown:

Sorry, kloepje poepje!

Ik weet trouwens niet zo te zeggen of er inderdaad apps voor bestaan, maar wel is het zo dat er in de Market ook apps staan waarvoor je wel degelijk root toegang moet hebben op je device.

Link to comment
Delen op andere websites

Je koopt een nieuwe telefoon waar dat SD kaartje inzat? En die gooi je leeg? Dat is dus niet slim, want mij is ooit verteld dat bij sommige androids een deel van het besturingssysteem op het SD kaartje staat waardoor hij beter gaat functioneren. Dat is ook bij mijn HTC, daar zat een 8GB kaartje in toen ik hem kocht.

Link to comment
Delen op andere websites

Je koopt een nieuwe telefoon waar dat SD kaartje inzat? En die gooi je leeg? Dat is dus niet slim, want mij is ooit verteld dat bij sommige androids een deel van het besturingssysteem op het SD kaartje staat waardoor hij beter gaat functioneren. Dat is ook bij mijn HTC, daar zat een 8GB kaartje in toen ik hem kocht.

En dus wanneer je een groter kaartje erin duwt functioneert je telefoon slechter?

Zou haast denken dat je hem dan gewoon formatteert via je telefoon dat het naar behoren werkt, en dat ie alle mapjes etc. gewoon daarmee aanmaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Je koopt een nieuwe telefoon waar dat SD kaartje inzat? En die gooi je leeg? Dat is dus niet slim, want mij is ooit verteld dat bij sommige androids een deel van het besturingssysteem op het SD kaartje staat waardoor hij beter gaat functioneren. Dat is ook bij mijn HTC, daar zat een 8GB kaartje in toen ik hem kocht.

En dus wanneer je een groter kaartje erin duwt functioneert je telefoon slechter?

Zou haast denken dat je hem dan gewoon formatteert via je telefoon dat het naar behoren werkt, en dat ie alle mapjes etc. gewoon daarmee aanmaakt.

Nee, als je goed had gelezen dan had je deze vraag niet hoeven te stellen. Dus lees nog eens goed, want er staat dat ik eens heb meegekregen dat bij sommige toestellen een deel van de OS op het SD kaartje staat. Niet dat hij beter gaat werken als er een grotere inzet, dat is in theorie juist andersom. Hoe groter het SD kaartje, hoe harder je GSM moet werken om hem te lezen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je koopt een nieuwe telefoon waar dat SD kaartje inzat? En die gooi je leeg? Dat is dus niet slim, want mij is ooit verteld dat bij sommige androids een deel van het besturingssysteem op het SD kaartje staat waardoor hij beter gaat functioneren. Dat is ook bij mijn HTC, daar zat een 8GB kaartje in toen ik hem kocht.

Lijkt me sterk dat een deel van het OS op een SD-kaartje staat..Mijn gsm werkt perfect. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...