Jump to content

Android


MegaPilot

Recommended Posts

Nee, als je goed had gelezen dan had je deze vraag niet hoeven te stellen. Dus lees nog eens goed, want er staat dat ik eens heb meegekregen dat bij sommige toestellen een deel van de OS op het SD kaartje staat. Niet dat hij beter gaat werken als er een grotere inzet, dat is in theorie juist andersom. Hoe groter het SD kaartje, hoe harder je GSM moet werken om hem te lezen.

Ik had het anders neer moeten zetten, 'grotere' kun je vervangen voor 'andere'(al zullen weinig mensen 2gb liever hebben dan 8gb maargoed), het ging mij niet over het formaat namelijk.

Maar erom dat een ander kaartje erin duwt, en weet van me zus Samsung maar ook haar oude BB, dat als je met de telefoon zelf deed formatteren dat ie alle mapjes en alle nodige zooi al op de SD zet.

En dus dat wat jij zei, dat de originele volgens sommige 'beter' werkt, een beetje overbodig maakt want simpel formatteren en je ziet qua mappen en bestanden geen verschil tussen nieuw en oud.

Althans, zover mijn ervaring met beide OS'en gaat ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    14

  • Kloep

    8

  • End Of The Riot

    3

  • Woody268

    3

In mijn Samsung Galaxy S Plus zit niet eens een SD kaartje, dus dat daarop bestanden van het OS staan is dus aardig uitgesloten. Die staan namelijk gewoon op het interne geheugen, maar op sommige toestellen wordt dit ook wel SD of USB geheugen genoemd.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Laatmaar, begin die interface van Sony door te hebben. :puh: Alleen jammer dat ik 5, en niet meer of minder tabbladen op m'n startpagina kan krijgen..Echt heel weird.

zou gebruik maken van bijvoorbeeld launcher ex pro, ziet er erg nice uit en tevens kun je makkelijk thema's wisselen etc indien je dit wilt.

Uit ervaring blijkt dat taskkillers amper effect hebben op je batterijduur, dus ik zou er geen gebruik van maken, gewoon om de week een keer je telefoon opnieuw opstarten zodat het geheugen weer schoon is werkt goed genoeg.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Bump

Ik kon via de zoekfunctie geen officieel Android topic vinden dus gebruik ik deze maar.

Het zit zo ik heb een Sony Ericsson Xperia Arc S gekocht met android 2.2 en het was al bekend gemaakt dat Sony de android 4.0 update ook naar deze Xperia zou halen dus heb ik deze ook geïnstalleerd toen die uitkwam. Maar nu zit ik met allerlei lastige problemen die ik bij de 2.2 versie niet had. :N

- Zo kon ik vroeger mijn GSM in verbinding zetten met mijn PC via wi-fi, wanneer ik dit nu wil instellen vindt mijn GSM de pc niet en als ik de instructies volg op de computer dan zegt de PC dat dit niet mogelijk is met deze software.

- Ook kon ik vroeger MMS berichten ontvangen en sturen op een ordelijke manier. (zie foto in spoiler)

Maar nu krijg ik altijd meldingen: als ik een MMS ontvang zegt de telefoon 'kan bericht niet downloaden' en als ik er één wil versturen zegt hij 'Kan niet versturen, want servers zijn niet beschikbaar'

96edd7cccf5c8a738a585a6872895285.png

- Ook krijg ik altijd als ik mijn GSM dan via USB kabel met de PC aansluit deze melding over dat ik een programma moet installeren. Maar het probleem is dat ik dit programma al heb, ik heb al geprobeerd het te verwijderen en via deze optie te installeren maar dan kom ik ergens uit waardoor ik toch uiteindelijk naar de Sony website moet gaan om het te downloaden en dan blijft alles gewoon hetzelfde.

9a946a457833bf2a82e44ae99cbc1889.png

Link to comment
Delen op andere websites

Dan hoop ik dat die update er snel komt want ik kan mij herinneren dat ik ergens had gelezen dat je niet meer downgraden naar android 2.2 . :{

Nop, je kan inderdaad enkel upgraden, downgraden is helaas niet mogelijk. nope.gif

Bewerkt: door Woody268
Link to comment
Delen op andere websites

Ik las wel dat het herinstalleren of herstellen van de software via PcCompanion (programma van Sony) wel eventueel kan helpen, dus das nog wel een mogelijke optie.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik las wel dat het herinstalleren of herstellen van de software via PcCompanion (programma van Sony) wel eventueel kan helpen, dus das nog wel een mogelijke optie.

Dit is volgens mij niet mogelijk omdat er op de sony website staat "Our commitment to offering you the best, means that once upgraded you will not be able to revert back to an older version of Android (bron)." Dus volgens mij zal het niet mogelijk zijn. nosmile.gif Ik hoop dat Sony zo snel mogelijk alle bugs oplost want ik heb nu al enkele dagen een melding op mij sony dat android 4.0 te downloaden is, maar helaas gaat deze melding maar weg. nope.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...