K_evin16 Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 ey mense soms als ik sa speel gaat het beeld opeens heel sloom:S m,n systeem: amd sempron 3400+ 1024 DDR MB RAM Ati radeon 9200 se (128mb ddr win xp wat kan ik hieraan doen? iemand een tip voor mij want zo speelt het egt cker niet fijn:( alvast thnx later Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 Ze bij options eens iets op "low" ipv High of normal, dan zou je zien dat het stukken beter gaat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K_evin16 Geplaatst: 8 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 Okee, ik speelde eerst met 1024 resolutie en had alles aan! en VERY HIGH. nu heb ik 800x600 en op LOW en is die wel snel maar hij was eerst ook snel:S en deze pc is net een weekje oud! zit geen spyware etc op.. njaa iemand een idee? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 Je hebt een low budget PC. AMD Semperon is de goedkope variant van de AMD Athlon de 9200 SE videokaart is de goedkope variant van de 9200 en die is ook al best wel verouderd. Kortom je hebt een goedkope kantoor PC die niet echt bedoelt is om spellen op hoge kwaliteit te spelen. Als je een AMD Athlon 64 bits 3400+ had een een ATI Radeon 9800 of beter werkte wel alles aardig vlekkeloos. Maar iedergeval Very High werkt alleen goed als je een zeer zware PC hebt. Je ziet toch niet verschil tussen low (behalve meer frames) dus je kan het beter op low spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.