Jump to content

Weer zo'n vrouw

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

PFd6b.png

Origineel

Eens een wat kleiner formaat geprobeerd, en dat werkt erg lekker. Inhoudelijke reacties zijn van harte welkom.

Bewerkt: door Silverbyte
Geplaatst:

Leipe shit ouwe.

Sig is opzich goed. Alles lijkt wel zo ongeveer in balans. De onderkant is toch iets te overbelicht met die witte strepen, want als ik er zo een blik op werp valt me toch die ruimte tussen haar buik en linksarm het meest op, dat is toch het meest lichte en dus het meest opvallende gedeelte imo. De effecten zijn mooi en goed uitgebalanceerd, het 'uitfade-effect' is erg mooi, wat je aan de linkerkant kunt zien. Ik vind het helaas heel jammer dat je van haar gezicht een zombie hebt gemaakt, oftewel, zo wit als een lijk en dat komt de sig niet ten goede. Dan is er ook nog eens die lichtstreep over haar gezicht die ik niet mooi vind, maar die lichtbolt boven d'r rechterschouder past dan weer wel volgens mij in het geheel. In de spotlights staan krijgt voor deze vrouw door jou een hele andere betekenis. :7 Als laatste vind ik de rechterkant bij d'r rechterarm leeg, hier had je ook nog wel een klein effect zoals aan de linkerkant kunnen toepassen. Maar ga vooral door met signatures maken, ik vind ze er toch best wel leuk uitzien hoor. :clown:

Geplaatst:

Ja, ik was zelf ook van mening dat haar gezicht wat te wit is. Probleem is, als ik de boel wat minder licht maak, vallen de effecten ook grotendeels weg. Je moet dat in balans zien te houden. Verder denk ik dat het ook deels door een verschil in beeldscherminstellingen komt, want 'zo wit als een lijk' is ze hier ook weer niet.

Geplaatst:

Geen slechte signature. De overbelichting merk ik ook, dus ik denk dat je een beetje met de adjustments moet spelen zodat jij een iets donkerder resultaat krijgt, maar wij dan een wat minder felle signature te zien krijgen. Mijn aandacht gaat gelijk naar de effecten die onderaan je signature zitten. Ik denk als je wat met de adjustments speelt dat je focal gelijk wordt vergroot naar de vrouw. Overigens ben ik het verder eens met de beredenering van Cabyon, en vind ik de effecten verder heel tof gedaan.

Keep up the good work!

Geplaatst:

Ja, ik was zelf ook van mening dat haar gezicht wat te wit is. Probleem is, als ik de boel wat minder licht maak, vallen de effecten ook grotendeels weg. Je moet dat in balans zien te houden. Verder denk ik dat het ook deels door een verschil in beeldscherminstellingen komt, want 'zo wit als een lijk' is ze hier ook weer niet.

Probeer eens met een zwarte soft brush te brushen bij haar gezicht, dat moet je dan in de mask van de adjustment doen.

Over op het commentaar dan maar. Wat me gelijk opmerkte is dat je iets te veel Topaz op je design hebt gegooid, waardoor het lijkt op een soort van vanille-vla mixje op mijn beeldscherm. Je effecten zijn goed maar zoals Cabyon al zei, probeer iets rechts te doen, al is het maar een klein beetje. Er zit goede diepte in, het lijkt alsof sommige delen van de smudge (?) helemaal in de verte zitten. Je tekst vind ik er perfect bijpassen. Niet te groot, niet te klein. Ik vind de grote witte vlek rechtsboven ook een verbeterpuntje, probeer daar met je dodge tool oid over heen te gaan, of doe er een effect over heen. Zoals al gezegd is het gezicht van de vrouw wel een stuk te licht, maar verder is de signature goed in balans wat kleuren en licht betreft. Keep up the good work man! :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...