Jump to content

iTunes kiest zelf mijn liedjes?

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste mede-forumgenoten,

Ik zit met een klein maar toch wel vervelend probleem. iTunes kiest blijkbaar zelf de liedjes die hij op mijn iPod zet?

Om nu een voorbeeld te geven: mijn iPod indiceert 58 Daft Punk-liedjes te bezitten, terwijl mijn iTunescollectie me zegt dat ik er 72 heb? Of mijn collectie van Avicii is op mijn iPod al voor de helft ingekort.

Dit kan niets te maken hebben met te weinig ruimte, hij heeft 32GB en staat voor nog 1/3 helemaal leeg. Handmatig synchroniseren helpt niet..

Wie o wie helpt mij bij dit vervelend probleem?

Geplaatst:

Zodra je je liedjes op je IPod zet, vink je dan wel alle nummers aan die je op je IPod wilt hebben?

Tevens topic verplaatst naar Software. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Oke, excuses voor het ongemak. En ja, alle liedjes staan aangevinkt..

Even ter verduidelijking een voorbeeld:

4dc43.png

29yksok.png

Op iTunes aangevinkt en beluisterbaar, op iPod niks te vinden...

Excuses voor de nogal grote afbeeldingen. :$

Bewerkt: door MidnightMayhem
Geplaatst:

Wat ik meestal deed in iTunes, was een afspeellijst maken (onderin in het linkermenu) en daar alle nummers inzetten (nummer selecteren en plaatsen in de afspeellijst). Vervolgens zet je die afspeellijst op je ipod. ;)

Geplaatst:

Zal niet meer nodig zijn, om de één of andere reden wilt hij het liedje niet bij 'Daft Punk' zetten, maar hij stond dus blijkbaar de hele tijd gewoon bij 'Songs'...

Ik schaam mij dood nu

Geplaatst:

Waarschijnlijk mis je dan wat ID3-tags. Specifiek vermoed ik dat het veld Albumartiest leeg is en bij die andere niet, klopt dat?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...