DennOOOtje Geplaatst: 12 februari 2012 Rapport Geplaatst: 12 februari 2012 (bewerkt) Hey, Ik heb net mijn Acer Aspire 3620 lopen slopen, en wou hier graag het scherm van aansluiten op mijn pc als 2e scherm. Is dit mogelijk? Aansluitingen op mijn videokaart: 2 x Mini DisplayPort uitgang 1 x HDMI ( 1.4a ) 1 x DVI-I Uitgang 1 x DVI-D Uitgang waarvan 1 x met HDCP waarvan 1 x Dual Link Heb 1 DVI in gebruik waar ik mijn VGA monitor op heb aangesloten. (converter) Hoop dat dit mogelijk is ;p Had gelezen dat je van die hele dure dingen moest hebben, tenzij je displayport had ofzo? Hoe kan ik dit weten? Bvd. -Oops, heb 'm perongeluk in Software geplaatst i.p.v. hardware, hoe kan ik dit verplaatsen ? >>> Door Megadreams: Verplaatst naar "Hardware".<<< Bewerkt: 12 februari 2012 door Megadreams Reageren
Msigamer08 Geplaatst: 12 februari 2012 Rapport Geplaatst: 12 februari 2012 je hebt je monitor al goed aangesloten nu moet je kijken bij welke f toets op je toetsenbord een beeldscherm tekentje staat die druk je samen met je fn toets in en dan moet als het goed is beeldverschijnen Reageren
DennOOOtje Geplaatst: 12 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2012 je hebt je monitor al goed aangesloten nu moet je kijken bij welke f toets op je toetsenbord een beeldscherm tekentje staat die druk je samen met je fn toets in en dan moet als het goed is beeldverschijnen Neenee, heb nog niks aangesloten. Zou niet eens weten hoe Reageren
Msigamer08 Geplaatst: 12 februari 2012 Rapport Geplaatst: 12 februari 2012 je hebt je monitor al goed aangesloten nu moet je kijken bij welke f toets op je toetsenbord een beeldscherm tekentje staat die druk je samen met je fn toets in en dan moet als het goed is beeldverschijnen Neenee, heb nog niks aangesloten. Zou niet eens weten hoe je zou dan een converter van dvi naar vga moeten hebben Reageren
DennOOOtje Geplaatst: 12 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2012 je hebt je monitor al goed aangesloten nu moet je kijken bij welke f toets op je toetsenbord een beeldscherm tekentje staat die druk je samen met je fn toets in en dan moet als het goed is beeldverschijnen Neenee, heb nog niks aangesloten. Zou niet eens weten hoe je zou dan een converter van dvi naar vga moeten hebben neehee, wil geen pc scherm op me laptop aansluiten, andersom. heb me scherm uit me laptop gesloopt. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 12 februari 2012 Rapport Geplaatst: 12 februari 2012 Hoezoo gesloopt? Was je scherm kapot ofzo? OT: Word wel moeilijk als je geen Scherm aansluiting hebt. Reageren
Nyltje Geplaatst: 12 februari 2012 Rapport Geplaatst: 12 februari 2012 (bewerkt) Komen er stekertjes uit? Misschien dan het zelfde als een beeldscherm, een bescherm-iets (kabel) eromheen en dan zo'n uiteinde (adapter) eraan vast maken. Bewerkt: 12 februari 2012 door nyltje Reageren
DennOOOtje Geplaatst: 12 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2012 (bewerkt) Ja, er komt een breed stekkertje uit. Post morgen wel een fototje. En wat bedoel je met bescherm iets? Bvd Edit: @BigLifeRPG neeh, heb m gewoon uit mekaar gehaald. Gebruik de laptop zelf nooit meer. Bewerkt: 12 februari 2012 door DennOOOtje Reageren
GolfG60 Geplaatst: 12 februari 2012 Rapport Geplaatst: 12 februari 2012 Klik 10 seconde met Google Reageren
DennOOOtje Geplaatst: 13 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2012 Klik 10 seconde met Google hm, ziet er wel iets moeilijk uit :$ er zijn toch ook gewoon van die convertertjes ofzo? Reageren
Nyltje Geplaatst: 14 februari 2012 Rapport Geplaatst: 14 februari 2012 Hoezo verkocht je je laptop niet en kocht je een nieuw beeldscherm heb je vast ook nog winst Reageren
DennOOOtje Geplaatst: 14 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 14 februari 2012 Hoezo verkocht je je laptop niet en kocht je een nieuw beeldscherm heb je vast ook nog winst Niet als je naar de specs kijkt van de laptop... En aan zo'n antwoord heb ik niks. Reageren
RoL0 Geplaatst: 14 februari 2012 Rapport Geplaatst: 14 februari 2012 (bewerkt) Is lastig maar mogelijk http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/799377/ Je hebt wel een videokaart met Vesa Feature Connector nodig. Bewerkt: 14 februari 2012 door RoL0 Reageren
DennOOOtje Geplaatst: 14 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 14 februari 2012 Is lastig maar mogelijk http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/799377/ Je hebt wel een videokaart met Vesa Feature Connector nodig. Dat zit toch alleen op van die hele oude kaarten? Ik heb een XFX Radeon HD 6870 Dual Fan namelijk xD Reageren
RoL0 Geplaatst: 16 februari 2012 Rapport Geplaatst: 16 februari 2012 Denk het wel ja, nou was dat ook wel een oude notebook. Je zou eerst eens moeten kijken welke aansluiting jouw scherm heeft. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.