Jump to content

Laptop scherm op PC Aansluiten

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey,

Ik heb net mijn Acer Aspire 3620 lopen slopen, en wou hier graag het scherm van aansluiten op mijn pc als 2e scherm.

Is dit mogelijk?

Aansluitingen op mijn videokaart:

2 x Mini DisplayPort uitgang

1 x HDMI ( 1.4a )

1 x DVI-I Uitgang

1 x DVI-D Uitgang

waarvan 1 x met HDCP

waarvan 1 x Dual Link

Heb 1 DVI in gebruik waar ik mijn VGA monitor op heb aangesloten. (converter)

Hoop dat dit mogelijk is ;p

Had gelezen dat je van die hele dure dingen moest hebben, tenzij je displayport had ofzo?

Hoe kan ik dit weten?

Bvd.

-Oops, heb 'm perongeluk in Software geplaatst i.p.v. hardware, hoe kan ik dit verplaatsen ? :puh:

>>> Door Megadreams: Verplaatst naar "Hardware".<<<

Bewerkt: door Megadreams
Geplaatst:

je hebt je monitor al goed aangesloten nu moet je kijken bij welke f toets op je toetsenbord een beeldscherm tekentje staat

die druk je samen met je fn toets in en dan moet als het goed is beeldverschijnen

Geplaatst:

je hebt je monitor al goed aangesloten nu moet je kijken bij welke f toets op je toetsenbord een beeldscherm tekentje staat

die druk je samen met je fn toets in en dan moet als het goed is beeldverschijnen

Neenee, heb nog niks aangesloten. Zou niet eens weten hoe

Geplaatst:

je zou dan een converter van dvi naar vga moeten hebben ;)

Geplaatst:

je zou dan een converter van dvi naar vga moeten hebben ;)

neehee, wil geen pc scherm op me laptop aansluiten, andersom. heb me scherm uit me laptop gesloopt. :puh:

Komen er stekertjes uit? Misschien dan het zelfde als een beeldscherm, een bescherm-iets (kabel) eromheen en dan zo'n uiteinde (adapter) eraan vast maken.

Bewerkt: door nyltje

Ja, er komt een breed stekkertje uit. Post morgen wel een fototje.

En wat bedoel je met bescherm iets?

Bvd

Edit:

@BigLifeRPG neeh, heb m gewoon uit mekaar gehaald. Gebruik de laptop zelf nooit meer.

Bewerkt: door DennOOOtje
Geplaatst:

Hoezo verkocht je je laptop niet en kocht je een nieuw beeldscherm heb je vast ook nog winst :bonk::schater::puh:

Niet als je naar de specs kijkt van de laptop... En aan zo'n antwoord heb ik niks.

Geplaatst:

Denk het wel ja, nou was dat ook wel een oude notebook. Je zou eerst eens moeten kijken welke aansluiting jouw scherm heeft.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...