Jump to content

Bitches, bitches everywhere.

Recommended Posts

Geplaatst:

Dus ik heb net het vreemdste design in heel mijn leven gemaakt denk ik zo. :puh:

Bitches.png

Voor de geïnteresseerden upload ik natuurlijk mijn PSD weer. Comments zijn natuurlijk altijd welkom.

Geplaatst:

Ik ben toch wel erg benieuwd naar het origineel, vooral van de render..

Oké, nu even serieus. Alweer een erg mooi design van je! Lekker rustgevend en opnieuw een totaal eigen stijl. Render is weer goed verwerkt in de signature en het valt erg goed op. Het geeft een leuk effect, wat je er ook mee hebt gedaan. De ene helft normaal en de andere helft wat anders. Tekst is ook wel redelijk gedaan, misschien een beetje te opvallend. Ik zou de opacity veranderen van het vakje om de tekst heen. Iets meer omlaag gooien zodat het net wat minder opvalt. Daarnaast is het misschien wel leuk om iets meer kleur te gebruiken. Zo kan je erg lichtjes roze gaan gebruiken, misschien wat gele. Niet te opvallend, maar gewoon een beetje verwerkt op de achtergrond. Ben wel benieuwd naar de psd eigenlijk :) Ik geef je een 8/10. Ga zo door man!

Geplaatst:

Een gewaagd werkje. De render gaat goed mee in de achtergrond. Het effect ziet er interessant uit, alhoewel ik wel nieuwsgierig ben hoe het eruit zou zien zonder de streep in het midden en dat je de twee kanten met elkaar samenvoegt. Op één of andere manier stoor ik me aan die grijze balkjes (whehe), en dan vooral het tekstvak. Het tekstvakje trekt veel te veel aandacht naar zich toe. Ik denk dat je zonder tekstvak makkelijk de tekst in de achtergrond kan verwerken. Voor de rest vind ik je werkje goed bedacht, en is de verdere uitwerking wel goed.

Geplaatst:

Ik heb een nieuwe versie gemaakt. Ik heb niet het hele textvak weggehaald, maar de opacity een stuk verlaagd. Ook heb ik een aantal roze kleurtinten er in gestopt.

Bitches2.png

Geplaatst:

Ziet er naar mijn mening wel beter uit :) De bovenste roze dinges zou ik daar overigens niet plaatsen, maar een beetje op haar schouder, of tegen het haar aan wat op haar schouder hangt. Balkje waar tekst in staat ziet er ook beter uit, is met opacity lager een stuk beter :)

Mooi man! :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...