GTA-LCS-Maverick Geplaatst: 14 februari 2012 Rapport Geplaatst: 14 februari 2012 Hey ik zou zelf graag een save game willen waarin de zwarte maverick van de mission Calm Before the Storm in je garage zit en een blauwe police car, zoals die van gta 3. Zelf hab ik al een paar jaar gezocht maar mooie save games en ik had ook een paar mooie gevonden, maar dit is toch wel iets wat ik graag wil hebben, dus als iemand tijd heeft en zelf ook nog een paar mooie voertuigen weet. Alvast bedankt Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 14 februari 2012 Rapport Geplaatst: 14 februari 2012 Blauwe politie auto kan niet. Reageren
GTA-LCS-Maverick Geplaatst: 14 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 14 februari 2012 Met cheatdevice kan het wel en aangezien veel mensen dat hebben. Zal er erg blij mee zijn als iemand daar tijd voor heeft Reageren
GTAnerd 007 Geplaatst: 14 februari 2012 Rapport Geplaatst: 14 februari 2012 Met cheatdevice kan het wel en aangezien veel mensen dat hebben. Zal er erg blij mee zijn als iemand daar tijd voor heeft de blauwe politie auto heeft nooit in het spel gezeten dus kan je hem ook nooit krijgen Reageren
GTA-LCS-Maverick Geplaatst: 14 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 14 februari 2012 (bewerkt) Met cheatdevice kan het wel en aangezien veel mensen dat hebben. Zal er erg blij mee zijn als iemand daar tijd voor heeft de blauwe politie auto heeft nooit in het spel gezeten dus kan je hem ook nooit krijgen Ik bedoel dat ik hem in het blauw wil, dus alleen de kleur verandere, zoals die in gta 3 had moeten zijn. Bewerkt: 14 februari 2012 door GTA-LCS-Maverick Reageren
ASPHALT Geplaatst: 14 februari 2012 Rapport Geplaatst: 14 februari 2012 De kleur van de politieauto is met CheatDevice niet aan te passen. De meeste voertuigen die een standaard kleur hebben delen deze eigenschap, of beter gezegd gebrek aan. (Trashmaster, Firetruck ed) Reageren
GTA-LCS-Maverick Geplaatst: 14 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 14 februari 2012 Ok dankje dat wist ik nog niet Die maverick zwart met wit zal ik nog wel graag willen, want ook op me PS2 kan ik em maar niet krijgen met Achtion replay codes Reageren
GTA-LCS-Maverick Geplaatst: 16 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2012 Ok ik denk dat cheatdevice hier niet zo bekend is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.