Gta Ripper Geplaatst: 14 februari 2012 Rapport Geplaatst: 14 februari 2012 Ik vond de kwaliteit van de stock een beetje slecht, dus wilde deze eigenlijk niet gaan posten, maar ik was toch erg tevreden met de effecten. Reageren
xoex23 Geplaatst: 14 februari 2012 Rapport Geplaatst: 14 februari 2012 In een woord WOW! Ik vind het echt knap hoe je die effecten toepast. Kan ik niet bij je stage lopen? Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 14 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 14 februari 2012 In een woord WOW! Ik vind het echt knap hoe je die effecten toepast. Kan ik niet bij je stage lopen? Dat kan niet. Misschien dat ik in de nabije toekomst wel een keer een videotutorial maak wanneer ik tijd heb, dan kan je gelijk zien hoe ik wat doe. Reageren
Lord-Vortex Geplaatst: 14 februari 2012 Rapport Geplaatst: 14 februari 2012 Echt heel goed gemaakt! Mijn conplimenten! Hoe lang duurt het eigenlijk met oefenen/leren hoe je zulke mooie Signatures kan maken? Reageren
Cheers. Geplaatst: 14 februari 2012 Rapport Geplaatst: 14 februari 2012 Echt heel goed gemaakt! Mijn conplimenten! Hoe lang duurt het eigenlijk met oefenen/leren hoe je zulke mooie Signatures kan maken? Jaren ervaring!! Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 14 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 14 februari 2012 Jaren ervaring!! Dat klopt gedeeltelijk, ligt er maar weer net aan hoe vaak je er mee bezig bent en of je talent hebt of niet. Ik ben al sinds eind 2005 bezig met Photoshop, dus heb al behoorlijk wat ervaring. Toch zie ik nog vaak mensen die korter bezig zijn dan ik en toch al een trap hoger zitten als ik. Reageren
xoex23 Geplaatst: 16 februari 2012 Rapport Geplaatst: 16 februari 2012 In een woord WOW! Ik vind het echt knap hoe je die effecten toepast. Kan ik niet bij je stage lopen? Dat kan niet. Misschien dat ik in de nabije toekomst wel een keer een videotutorial maak wanneer ik tijd heb, dan kan je gelijk zien hoe ik wat doe. Dan kan ik daar niet op wachten! Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 17 februari 2012 Rapport Geplaatst: 17 februari 2012 Op zich erg leuk gedaan, maar waar ik mij een beetje aan stoor is dat "rondje" in de hals van de vrouw Het trekt teveel de aandacht, vind ik, dus zou ik het mooier vinden als je het weg haalde. Verder vind ik het hoofd aan de bovenzijde redelijk abrupt afgesneden, maar zo was het origineel wellicht ook al. Verder erg leuk gedaan dus zoals ik al zei. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.