Jump to content

Probleem iPad


Cabyon

Recommended Posts

Hallo!

Ik heb sinds een aantal dagen een vervelend probleem. Als ik op eenieder thuis op de iPad 1 wil inloggen, logt-ie automatisch, nadat ik naar een pagina ben gesprongen, automatisch weer uit. Dit is ook bij andere forums. Weet iemand hoe ik dit irritante probleem kan verhelpen?

Groetjes,

Cabby

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt op zo'n iPad toch Andriod? dan ligt het misschien aan de instellingen van je browser.

Haha, nee, iPad draait net als iPhone en iPod Touch op iOS.

Probeer je cach en cookies te verwijderen ? (via settings app > safari)

Edit

Als dat niet werkt alle Apps afsluiten en opnieuw opstarten. En even nakijken of automatisch inloggen aan staat.

Bewerkt: door Shotyoudie
Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt op zo'n iPad toch Andriod?

Wut? Wel het proberen waard. Maar dan heb je 500 euro weggegooid.

Anyway, misschien accepteert de browser geen cookies door een te hoog ingesteld beveiligingsniveau. Je zou dat eens kunnen controleren.

Mocht dat - zoals verwacht - niet mogelijk zijn doordat Apple de boel heeft dichtgetimmerd, of je krijgt het niet opgelost, kun je altijd nog een Galaxy Tab kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Wut? Wel het proberen waard. Maar dan heb je 500 euro weggegooid.

Anyway, misschien accepteert de browser geen cookies door een te hoog ingesteld beveiligingsniveau. Je zou dat eens kunnen controleren.

Mocht dat - zoals verwacht - niet mogelijk zijn doordat Apple de boel heeft dichtgetimmerd, of je krijgt het niet opgelost, kun je altijd nog een Galaxy Tab kopen.

Waar slaat deze reactie op ? Dit is puur andriod fanboy gedrag, en naar mijn mening helemaal niet nodig. Dit is niet de eerste reactie die ik van jou lees over een android toestel kopen om het probleem op te lossen (kuch). Als iemand een probleem heeft met een toestel van ~700 euro, ga je toch niet adviseren om een nieuw toestel te kopen van ~500 euro. Ik vind dat een Moderator het voorbeeld moet geven, en niet adviseert om een nieuw/ander toestel te kopen.

Het lijkt me ook wel logisch dat apple login cookies accepteert...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...