TheDude2.0 Geplaatst: 16 februari 2012 Rapport Geplaatst: 16 februari 2012 Budget: 500 - 750 Doel: Gaming en huis Desktop of laptop: Destkop Merk pc of samengesteld: Samengesteld (beste van ,t beste : ) ) Benodigde randapparatuur: - Besturingssysteem: Windows 7 Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Muis , keyboard, headset en ,t beeldscherm Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Zelf inelkaar knutselen Extra koeling (voor overklokken)?: Doe maar (PC staat lang aan) Reageren
DennOOOtje Geplaatst: 16 februari 2012 Rapport Geplaatst: 16 februari 2012 Welke games ben je van plan om te gaan spelen? Reageren
Hayte Geplaatst: 16 februari 2012 Rapport Geplaatst: 16 februari 2012 Drie aanmerkingen; Wat is de resolutie van je scherm? Zo kunnen wij een duidelijker beeld krijgen wat er beter voor jouw eisen is. Is er geen... andere manier om Windows 7 te verkrijgen? De laatste keer dat ik keek was zo'n licentie namelijk rond de 100 euro. Geld wat je natuurlijk beter kunt uitgeven aan wat betere hardware Ga je de pc echt gebruiken om over te klokken of niet? Anders is extra koeling overbodig. Mijn Acer desktop pc staat ook vaak genoeg aan, en ik heb geen last van overhittingsverschijnselen. Het is nog eens een kleine kut kast ook. Reageren
TheDude2.0 Geplaatst: 21 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2012 laat trouwens maar even, Geld probleempjes -,- Crisis Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.