Matiscus Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 (bewerkt) Yo, Ik heb een vraagje. Ik zou graag nen auto willen maken voor VC. Maar ik kan niet goed werken met zmodeler ik oefen al een jaar. Dus daarom vraag ik me af ofdat niemand het DFF bestand zou willen maken in zmodeler. En ik zou het TXD bestand maken(daar heb ik namelijk iets meer verstand van)Model van de auto is peugeot 306 tuned. Als iemand me wil helpenen voor meer info schrijf hier. Alvast dank Greetzz matiscus Bewerkt: 8 juli 2005 door Matiscus Reageren
PatrickW Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Geplaatst: 10 juli 2005 I geef je weinig kans dat je hier een reactie op krijgt, het maken van een goede DFF voor een auto om in VC te je zetten is behoorlijk moeilijk, en ik denk niet dat iemand die dat gemaakt heeft het makkelijkste klusje ( een TXD maken) door jouw laat doen. Ik vermoed dat degene dat ook wel zelf zal maken, om zo ( terecht) de auto volledig op zijn naam te kunnen publiceren. Reageren
Matiscus Geplaatst: 11 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2005 I geef je weinig kans dat je hier een reactie op krijgt, het maken van een goede DFF voor een auto om in VC te je zetten is behoorlijk moeilijk, en ik denk niet dat iemand die dat gemaakt heeft het makkelijkste klusje ( een TXD maken) door jouw laat doen.Ik vermoed dat degene dat ook wel zelf zal maken, om zo ( terecht) de auto volledig op zijn naam te kunnen publiceren. Ik geef je volledig gelijk. Ik had er al is over nagedacht. Van mij mag die auto volledig op die persoon zijn naam staan het principe is gwn dat ik wil dat hij bestaat. Toch bedankt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.