MaxVito Geplaatst: 17 februari 2012 Rapport Geplaatst: 17 februari 2012 Hallo, Ik had mijn toetsenbord uitgeplugt van de computer omdat het schermpje vast hing. Maar nu doet de klok het niet meer. Ik kan hem niet vinden als ik door de programma's scrol. Nu staat in de readme dit: 4.2 Systeemprestatiemeter Als het lcd-applet Systeemprestatiemeter niet werkt, is deze functionaliteit misschien uitgeschakeld op uw computer. Controleer de volgende registeringangen: N.B. Houd er rekening mee dat het wijzigen van registerinstellingen en -rechten onverwachte resultaten kan opleveren en ertoe kan leiden dat sommige subsystemen van Windows™ (zoals hardware-installaties) niet goed meer werken. HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\PerfProc\Performance en HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\PerfOS\Performance Als de optie voor 'Disable Performance Counters' op 1 is ingesteld, staan de tellers inderdaad uit. Wijzig de 1 naar een 0 en start dan opnieuw op. Maar waar vindt ik: HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\PerfProc\Performance en HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\PerfOS\Performance Alvast Bedankt, Mvg, Max Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 17 februari 2012 Rapport Geplaatst: 17 februari 2012 Klik op start en typ daar bij zoeken: Regedit. Reageren
MaxVito Geplaatst: 17 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2012 Maar dan krijg ik bestanden en zie ik niet of het op 0 staat? Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 17 februari 2012 Rapport Geplaatst: 17 februari 2012 Maar dan krijg ik bestanden en zie ik niet of het op 0 staat? Post eens een screen met wat je wel/niet ziet. Reageren
MaxVito Geplaatst: 17 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2012 (bewerkt) foto'tje: En nu? Bewerkt: 19 februari 2012 door MaxVito Reageren
Sublime Geplaatst: 19 februari 2012 Rapport Geplaatst: 19 februari 2012 Beter maak je wel eerst een Backup van je Register (Bestand -> exporteren), omdat in het register kloten eigenlijk niet nodig hoort te zijn. Maar zo te zien heb je die waarde nooit ingesteld. Kan je niet gewoon de software voor je toetsenbord verwijderen en opnieuw installeren? Reageren
MaxVito Geplaatst: 19 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2012 (bewerkt) Ff opn geinstalld en t werkt Bewerkt: 19 februari 2012 door MaxVito Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.