Jump to content

Connectify

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Omdat mijn Iphone op de een of andere manier mijn wifi netwerk niet kan vinden, heb ik besloten om een netwerk op te zetten via Connectify. Nou zo gezegd zo gedaan, het netwerk doet het en de Iphone is ermee verbonden. Maar als ik een pagina probeer te laden of de App Store probeer te laden. Krijg ik na een tijdje een error dat hij geen verbinding kan maken.

Weet iemand hoe dit komt??

Alvast Bedankt! :)

Geplaatst:

Soms helpt het ook om je iPhone opnieuw op te starten of helemaal te resetten via iTunes, met connectify ben ik niet echt bekent dus hier kan ik je helaas niet helpen.

Groeten, Rico.

Geplaatst:

Ik heb geprobeerd mijn andere laptop via Connectify netwerk te verbinden maar daar heb ik ook geen internet op :(.

Ik heb het programma al toegestaan in Firewall enz. Misschien staat er iets verkeerd ingesteld??

Hulp a.u.b.

Geplaatst:

Ik gebruik hier "Virtual Router Manager" voor, even googlen. Ik heb ook ooit Connectify geprobeerd maar werkte bij mij ook niet.

Geplaatst: (bewerkt)

Ok, ik zal het zo eens proberen :)

Edit: Helaas :(, Als administrator uitvoeren werkt ook niet.

1495f7l.png

Bewerkt: door BiglifeRPG
Geplaatst:

Ik heb het werkend gekregen via Command Prompt, maar als ik met het netwerk verbind heb ik nog steeds geen internet op mijn Iphone.

Geplaatst:

Kan je iphone het (wifi)netwerk überhaupt wel zien?

Ja, hij verbind er ook mee. Maar je hebt geen internet.

Geplaatst:

Er is dus een reden waarom hij niet op internet kan, via andere netwerken zal in dit geval ook niet werken. Je zal de oorzaak moeten vinden van de netwerkproblemen.

Er is dus een reden waarom hij niet op internet kan, via andere netwerken zal in dit geval ook niet werken. Je zal de oorzaak moeten vinden van de netwerkproblemen.

Nee MD, want mijn andere laptop kan er ook niet via die manier op.

Edit: Firewall uitzetten heeft blijkbaar gewerkt. :)

Edit2: Alhoewel dit geen permanente oplossing is natuurlijk.

Bewerkt: door BiglifeRPG
Geplaatst:

Wat je zou kunnen doen is met een snoer werken dat je van je modem naar je ipod verbind.

Dat zou in principe moeten werken, ik zelf heb daar ook een tijdje mee gewerkt en nooit problemen gehad.

Geplaatst:

Wat je zou kunnen doen is met een snoer werken dat je van je modem naar je ipod verbind.

Dat zou in principe moeten werken, ik zelf heb daar ook een tijdje mee gewerkt en nooit problemen gehad.

Ik heb liever alles draadloos, gwn omdat ik niet op kan schieten met die rot kabels overal.

Probeer is een ander wachtwoord (bv: 1234567890) en/of andere wifi naam. Gek genoeg heeft dit keer op keer gewerkt als ik die problemen had. Als je verbonden bent en er dus een vinkje voor je netwerk naam staat, klik dan is op het blauwe bolletje erlang. Als die vakken leeg staan moet je even wachten (~5min) deze worden meestal later ingevuld.

Als dit niet werkt kun je altijd nog een ad-hoc verbinding maken. Deze werken ook niet altijd, ik moet ze meestal meerdere keren opnieuw opstarten. :duh: Gebruik de WEP beveiliging voor je wachtwoord, vink ook 'Save this network' aan. Als je het gestart hebt krijg je onderaan een grote knop waar iets op staat van 'Internet verbinding delen'. Klik er nog niet op, probeer eerst je iPhone te verbinden. Als hij niet verbind, klik je op de knop. Herhaal dit tot het werkt.

Bewerkt: door Shotyoudie

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...