Jump to content

NIEUW - Engelse Roleplay Server

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo, voor alle roleplayers onder ons heb ik goed nieuws.

Er is zo juist een nieuwe roleplay server geopent op de GTA SA Multiplayer MOD ''SAMP''.

De server naam:

Het is dus een rollenspel gelegen in alle dorpen en het groene gebied buiten de steden.

Je zit hier dus niet meer in die saaie steden maar mooi gezellig in de dorpjes en rond-om.

Er zitten ervarende administraties op, er zit ook een event systeem in de server, dus als je even geen zin hebt om te roleplayen kun je altijd een event aan vragen.

En ik zeg het maar even, DE SERVER IS 24/7 ONLINE, HET IS GEHOST.

De server heeft ook heel veel factions, even uit me hoofd:

SASD San Andreas Sheriff's Department

DHS Department Homeland Security (Is eigelijk gewoon FBI, precies 't zelfde alleen de naam verschilt)

LSFMD Brandweer en Dokters - Ik kan even niet op de naam komen.

Taxi Cab Company

Hitman Agency (huurmoordenaars)

Senate (President enzo)

Secret Service

National Guard (Leger)

News Agency

Police Force (Eigelijk gewoon LSPD)

Er zijn dus veel factions om te joinen, je hebt natuurlijk nog voor onze OG's gangs.

Ik leid zelf de SASD faction, heel veel factions hebben nog geen leider , dus als je snel bent maak je nog een kans.

Het is wel een Engelstalige server, so you need some knowledge of English. ;)

De server is gister, 16 februari begonnen dus het is vaak nog wat leegjes maar we stijgen met de populairity heel snel.

Vanmiddag zaten we al op 20 leden, en dat in een dag, maarja.. gemiddeld zijn er ongeveer 10 mensen, waar onder altijd 1/2+ administraties actief.

Er zijn ook veel Comminuty Helpers dus je vragen kunnen altijd in /new en /helpme kwijt.

Je hebt ook hele leuke commands als je in de overheid zit, je kan grote blokkades deployen met /crb en spikes etc, je kan ook bijvoorbeeld /drag / /stopdrag doen, sommigen servers zijn zelf jaloers omdat het een hele handige command is.

Server IP:

Server name:

Ik heet:

>>> Door NandroDavids: Serverinfo verwijderd, reclame voor een server is niet toegestaan<<<

Bewerkt: door NandroDavids
Geplaatst:

Reclame maken voor servers is niet toegestaan op GTAForum.nl. Als je een plaats zoekt om te adverteren kun je overwegen om dat hier te doen.

:slotje:

Schaamteloos gekopieerde post, maar bovenstaand verhaal van VWO-er geldt ook nu nog.

:slotje:

>>> Door VWO-er: Die ik overigens ook voor een deel gekopieerd had.. :D<<<

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...