Silverbyte Geplaatst: 19 februari 2012 Rapport Geplaatst: 19 februari 2012 Mijn poging tot een abstract large art werkje. Ik heb een heleboel textures bij elkaar gegooid, en deze gevormd tot een soort onderwater-explosie. Het onderwater thema zie je ook terug bij bijv. de bovenkant, waar je een soort weerspiegeling op het wateroppervlak ziet. Vandaar ook de naam, natuurlijk afkomstig van de bekende Beatles-hit. Sommige stukken zijn erg fel (overbelicht misschien zelfs wel), maar omdat deze stukken midden in de explosie zitten vond ik dat niet hinderlijk. Het heeft zelfs wel wat, geeft de explosie meer kracht. Perfect is het allemaal zeker niet, maar het is wel geworden wat ik er van hoopte te maken.Als je het als texture wilt gebruiken in bijv. een sig, vind ik dat prima. Gebruikte textures zijn uiteindelijk niet van mij, dus doe wat je wilt.Reacties zijn natuurlijk welkom. Reageren
Cabyon Geplaatst: 19 februari 2012 Rapport Geplaatst: 19 februari 2012 Hallo Silverbyte! Een alleraardigst large-art werkje. De focal springt er goed uit, maar is toch echt wel overbelicht. De bovenkant vind ik erg goed gelukt, niks op aan te merken. Het idee was goed - de uitvoering wat minder. Vooral dat onderste overbelichte stuk vind ik echt te veel, probeer eens dat eens wat in balans te krijgen. Je kunt 'm zeker verbeteren, maar 'k heb 'm ook gelijk opgeslagen als texture. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 19 februari 2012 Rapport Geplaatst: 19 februari 2012 Zeker niet slecht Jort! Ik vind het mooi wat je bovenaan met het licht hebt gedaan, ziet er goed en realistisch uit. Ik vind het wel jammer dat de lichtstraal niet helemaal door gaat naar onderen toe, in plaats daarvan wordt het water donkerder bij de explosie. Het midden is inderdaad iets overbelicht, maar dat zou niet erg zijn geweest als die stukken niet zo verspreid waren. Ook zie ik dat het stuk helemaal rechts beneden niet geblurred is, maar links wel, dat brengt toch een beetje chaos in je design. Je tekst vind ik een goede toevoeging aan het design, maar misschien had het zonder die zwarte balk mooier geweest. Je had het licht gewoon steeds donkerder moeten laten worden onder aan en dan de tekst moeten neerzetten op dezelfde plek. Dat had er ook voor gezorgd dat de explosie er nog meer uitspringt. Al om al ziet het er zeker niet slecht uit, maar het heeft ook zijn verbeterpunten. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 19 februari 2012 Rapport Geplaatst: 19 februari 2012 Altijd leuk om zo'n groot werkje te zien, alleen denk ik dat je sommige punten nog kan verbeteren. Het gedeelte rechts van je focal vind ik er niet echt geslaagd erbij passen. Misschien had je daar nog wat kunnen blurren. De focal is een nogal overbelicht, wat de kwaliteit van je werk een beetje omlaag haalt. De tekst vind ik een leuke toevoeging. Het bijbehorende zwarte balkje vind ik juist een goede toevoeging, want dat brengt de tekst beter naar voren, wat ik hier juist wel vind passen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.