norik Geplaatst: 19 februari 2012 Rapport Geplaatst: 19 februari 2012 Alle mensen die gta cw nog niet hebben op de mobiele versie maar willen die is er vavaf vandaag tot 20 februari korting nu kost het 79 cent. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 19 februari 2012 Rapport Geplaatst: 19 februari 2012 Kon je GTA III en CW niet in 1 topic zetten. Reageren
Cheers. Geplaatst: 19 februari 2012 Rapport Geplaatst: 19 februari 2012 (bewerkt) oke man heel erg belangrijk! >>> Door NandroDavids: Als jij het niet belangrijk vindt, post je toch gewoon niet?<<< waar staat het dat ik het niet belangrijk vind dan? Bewerkt: 19 februari 2012 door Cheers. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 19 februari 2012 Rapport Geplaatst: 19 februari 2012 Dankje voor dit topic! Gta 3 zuigt op de mobiele versie, ben eens benieuwd of Chinatown Wars lekker speelt. 79 cent is best een koopje, jammer dat ik 2 euro 49 cent heb betaald voor mijn Gta 3 terwijl het echt zuigt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.