ret Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 niet normaal ! die geene moet in de cel Reageren
braxe2005 Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 Een mod die gta mogelijk maakt om terreur te gaan doen is niet normaal. ik weet dat je in gta mensen moet doden dat is ook niet normaal, maar het heeft altijd wel een bedoeling om ze te doden. Onschuldige mensen doden in het spel, daar kies je zelf voor. Het spel zegt niet dat je onschuldige mensen moet gaan doden met een terreur mod is dat wel zo dus die gast die dat wil maken is gek. Reageren
Damos Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 niet normaal is de maker wel normaal Reageren
Loek Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 Volgens mij is er niet eens zoon mod... Dus dan is er ook geen maker hé Reageren
Damos Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 hoe kan zoiets gemaakt worden als er geen maker is Reageren
P-Jamma Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 hoe kan zoiets gemaakt worden als er geen maker is Het wordt waarschijnlijk ook niet gemaakt, het was alleen een Idee wat iemand had verzonnen op een of ander Forum... Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 Ik heb op verschillende fora al ideën gelezen over een GTA London MOD waarin je heel London plat moet leggen met behulp van terreur aanslagen. Dit is erg ziek!!Wat vinden jullie. (Ik ga geen links geven, ook niet via PM) inderdaad ZIEK! ze mogen niet met die aanslagen op londen spotten!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Reageren
kortman_8 Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 Erg ziek als je zo'n mod wil maken. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 Erg achterlijk als je zoiets gaat beginnen, Gewoon ziek als je daarmee gaat spotten... Reageren
Flitskikker Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 what the f*ck?! zoiets doe je toch niet!!! echt onbeschoft! Reageren
Jozz Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 wtf zoiets kan dus egt niet.als hij uitkomt worden ze zeker gepakt.MISSELIJK EN ZIEK.bah wat een plan. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 Dit gaat over 1969 niet 2005 Reageren
maarte41 Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 Dit gaat over 1969 niet 2005 Wat maakt het uit of het over 1969 gaat of 2005. Zoiets maak je gewoon niet. Reageren
Lantyz Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 Ik vind nog steeds dat jullie allemaal vreselijk overdreven reageren. Denk aan de Rampages, de oudere Kill Frenzies, de missie Messing with the Man, het feit dat je geld krijgt door een willekeurig iemand af te maken, de GTA2 bonussen die je kreeg wanneer je maar genoeg chaos veroorzaakte, etc. etc. etc... Allemaal missies en opdrachten die er puur om gingen om onschuldige mensen neer te maaien. Als Rockstar het verzint is het allemaal prima en prachtig, maar zodra iemand een mod in elkaar knutselt over Londen en terreur schreeuwt iedereen moord en brand, want Oh jee: Londen hebben we net nog op het nieuws gezien, en over terreur heeft iedereen braaf geleerd dat het heel erg politiek correct is om daar absoluut niet luchtig over te doen. Ik vind dat ongelofelijk hypocriet. Als je het onderwerp 'terreur' dan zo ernstig wilt houden, wees dan consequent, en zet GTA buiten de deur. Reageren
maarte41 Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 Dat is misschien wel waar, maar gta is niet gebaseerd op een bepaald fiet dat gebeurt is en deze mod is wel gebaseerd op waar gebeurde feiten die onlangs nog gebeurt zijn. Ik vind dat je als je deze mod download of maakt, dat je dan geen respect hebt voor de slachtoffers en hun familie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.