MegaPilot Geplaatst: 19 februari 2012 Rapport Geplaatst: 19 februari 2012 Hai. Ik zal proberen het probleem zo goed mogelijk te omschrijven. We hebben hier thuis al een tijdje last van internetproblemen. De router stond wel aan, we hadden volgens onze computer wel verbinding met het netwerk, maar het internet deed 't niet. Ff de router herstarten en het is gefixed. Nu is mijn iPod 3 weken weggeweest uit dit huis doordat er een technisch probleem mee was, en guess what...3 weken geen internetprobleem gehad. Als m'n iPod met het wifinetwerk verbonden is geeft ie vroeg of laat deze storing. Hoe de hel los ik dit op? Wat ook raar is, is dat wanneer SA-MP aanstaat en het technisch probleem duikt op, dan kan ik niet internetten, maar SA-MP doet het wel nog steeds! Als ik SA-MP dan afsluit en weer aanzet, dan heb ik geen verbinding meer. Alvast bedankt. Mvg, MP. Reageren
Sublime Geplaatst: 19 februari 2012 Rapport Geplaatst: 19 februari 2012 Heb je wel een internet abonnement afgesloten? veel mensen vergeten dat. Reageren
GTAnerd 007 Geplaatst: 19 februari 2012 Rapport Geplaatst: 19 februari 2012 (bewerkt) er staat niks over een modem, die heb je toch nodig voor internet Bewerkt: 19 februari 2012 door GTAnerd 007 Reageren
Megadreams Geplaatst: 19 februari 2012 Rapport Geplaatst: 19 februari 2012 Die zal hij vanzelfsprekend wel hebben lijkt me. Anders kon hij ook nu niet op het internet. Reageren
Sublime Geplaatst: 19 februari 2012 Rapport Geplaatst: 19 februari 2012 Lol, dat hier serieus op ingegaan wordt. ik dacht eerder dat ik uitgescholden zou worden maarja, verrassend. Ik heb dit verschijnsel eigenlijk ook bij mijn router. Als ik ga downloaden via Torrents flikkert de router er na ongeveer een half uur uit. Er zit een firewall op deze router die ik niet kan uitschakelen (dichtgetimmerd door kpn), die volgens mijn reset als hij te veel spam pakketjes binnen krijgt (UDP flood schiet altijd omhoog met torrents). Ik heb nog geen oplossing gevonden.. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 19 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2012 Ik mag downloaden wat ik wil, de router geeft geen kik. Reageren
Sprunk Geplaatst: 20 februari 2012 Rapport Geplaatst: 20 februari 2012 Het klinkt, zoals je het nu omschrijft, een beetje alsof je internet overbelast. Maar dat lijkt me toch wel ongeloofwaardig om te bedenken dat het door je iPod komt. Ik herken dit probleem overigens wel. Ik had hier thuis ook altijd last van. Met twee computers op het internet ging altijd redelijk goed, maar met een 3e kreeg je veel storingen en niet of nauwelijks een signaal, TV begon te haperen (IPTV). Kortom totale stress elke keer. Hebben nu een tweede accespoint erbij gezet, die werkt als range extender. Hierdoor zijn bij mij de problemen opgelost. Nu wil ik je niet meteen aanraden dit bij jou ook te gaan doen, want misschien heb jij hier last van een ander probleem. Maar het klinkt mij in de oren als een zwak signaal... Reageren
MegaPilot Geplaatst: 22 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2012 Nu wil ik je niet meteen aanraden dit bij jou ook te gaan doen, want misschien heb jij hier last van een ander probleem. Maar het klinkt mij in de oren als een zwak signaal... Maar het rare is dat het enkel voorvalt als ik wifi op m'n iPod heb gebruikt. Nooit, maar dan ook nooit heeft het wifigebruik van m'n gsm de router verstoort. Da's toch best eigenaardig? Reageren
Sublime Geplaatst: 1 april 2012 Rapport Geplaatst: 1 april 2012 (bewerkt) Ik heb vernomen dat je in belgie woont. Misschien verklaart dat het wifi probleem, als deze van dezelfde kwaliteit als de snelwegen is.. >>> Door Megadreams: Bumpen op zich is niet toegelaten, maar om dit ook te doen met een volkomen onzinnige post? PB verzonden<<< Bewerkt: 1 april 2012 door Megadreams Reageren
MegaPilot Geplaatst: 1 april 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2012 Het probleem heeft zichzelf opgelost. De snelwegen zijn in prima conditie in vergelijking met een aantal straten die ik je met plezier wil pben. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.