Jump to content

Medion PC


delete45

Recommended Posts

Hoe kan deze computer zo goedkoop zijn?

Met zijn Ati Radeon HD7670? En al die leuke extratjes er dan ook nog 'ns bij? (8 GB Ram, 2 TB HD, I5 processor).

Bij 4launch kon ik de 7670 niet vinden, maar zijn vriendjes zijn toch behoorlijk duur.

Bewerkt: door delete45
Link to comment
Delen op andere websites

Medion maakt gebruik van oem onderdelen deze vindt je niet in de winkel terug

En koop alsjeblieft niet die pc als je waar voor je geld wil

Waarom?

Medion-pc's zijn nog best aardig, hoor. Ze missen alleen meestal een goede GPU, terwijl de rest goed is. Dat is ook hier het geval, alleen dan in mindere mate.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat ding is uitermate geschikt voor gamen, speel er games op zonder enig probleem. Weet niet hoe warm het in de kamer zelf, gok rond de 21°. Stof is er laatst nog uitgeblazen en probleem blijft zich voortdoen.

Voor derest ben ik zeer tevreden met mijn Medion, maar mijn volgende PC wordt zeker geen Medion.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat ding is uitermate geschikt voor gamen, speel er games op zonder enig probleem. Weet niet hoe warm het in de kamer zelf, gok rond de 21°. Stof is er laatst nog uitgeblazen en probleem blijft zich voortdoen.

Voor derest ben ik zeer tevreden met mijn Medion, maar mijn volgende PC wordt zeker geen Medion.

Weet je zeker dat het door de warmte komt?

Link to comment
Delen op andere websites

Ondanks dat jij kennelijk een vervelend probleem hebt met jouw Medion pc, betekend dat niet gelijk dat alle Medion pc's slecht zijn. Dat je deze computers voor relatief weinig geld bij de Aldi weg kan kopen heeft te maken met inkoop van de Aldi, want zoals algemeen bekend is alles bij de Aldi goedkoop. Ik hoor veel mensen vaak erg positieve dingen over Medion zeggen, dus volgens mij is het wel een redelijk betrouwbaar merk. Medion is overigens eigendom van Lenovo, een relatief onbekend merk, maar zij leveren al jaren hoogwaardige computers en notebook voor de zakelijke markt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ken ook iemand die net z'n nieuwe medion pc had met i7 (welke weet ik niet precies) en geloof een GTX 560, en die was ook al na een weekje of 2 kapot door warmte.. :')

volgensmij kan je beter gewoon ff zelf samenstellen/ander merk zoeken.

Medion staat niet echt bekend als nr. 1 merk als je kijkt naar kwaliteit / service

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik ken ook iemand die net z'n nieuwe medion pc had met i7 (welke weet ik niet precies) en geloof een GTX 560, en die was ook al na een weekje of 2 kapot door warmte.. :')

volgensmij kan je beter gewoon ff zelf samenstellen/ander merk zoeken.

Medion staat niet echt bekend als nr. 1 merk als je kijkt naar kwaliteit / service

hoezo is een medion niet goed? En hoe weet jij dat? Mijn vorige pc heb ik 6 jaar gehad (MEDION) en nooit een serieus probleem mee gehad. Behalve dat m'n moederbord een probleempje had en kreeg er gewoon een nieuwe in binnen een week. En mijn huidige medion pc werkt perfect en heeft 3 jaar garantie in tegenstelling tot andere pc's, en als je zelf samenstelt dan heb je helemaal geen garantie, hooguit een jaar. En als er iets mis mee is stuur je m op zonder gezeur of wat dan ook en je krijgt hem weer perfect werkend terug... En MEDION pc's zijn vaak een stuk goedkoper dan de rest omdat het geen acer of asus heet.. Terwijl je gewoon dezelfde kwaliteit krijgt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Had voor deze pc ook een medion zet me videokaart er in en ging gamen na 2 weken brande de voeding door en de rest tevens ook aleen de hdd heb ik nog en een lege kast :O

Mischien was de voeding te zwak voor de videokaart die je erbij hebt gezet...

Het zijn prebuilds, niet bedoeld om te gaan upgraden :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hmmm meningen verschillen dus.

Mijn vader heeft ooit ook een Medion pc gehad, die ging ook een jaar of 5 / 7 mee toen.

Ik wou hem ook niet gaan kopen, maar vroeg me gewoon af waarom hun een Ati Radeon HD 7000 serie videokaart er in konden zetten voor die prijs.

Maar dat is dus de ventilatie en de voeding denken jullie? Jammer dat ze niet meer info geven.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...