Jump to content

It's M(iranda Kerr)agic

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb sinds een tijdje Photoshop weer eens geopend. Hieronder het resultaat. Ben er alles behalve tevreden mee, maar ik zou graag wat tips willen. Dus, bij deze :puh:

mrvitv.jpg

Alvast bedankt! :)

Geplaatst:

Tof dat je weer aan het PS'en bent. :tu:

Wat mij gelijk opvalt is dat Miranda nogal rood ziet, alsof ze te lang in de zon heeft gelegen. Belichting neigt dus naar de te donkere kant, en het contrast is ook behoorlijk hoog. Haar dijen daarentegen zijn nogal overbelicht in verhouding met de rest. Nou weet ik zelf als geen ander hoe moeilijk het neerzetten van een goede belichting is, want het is ook een van mijn zwakke punten. Dat is dus echt een kwestie van blijven kloten totdat het er goed uit ziet. :puh:

De effecten zijn subtiel, maar over het algemeen wel goed, wat mij betreft. De glitters(?) op haar gezicht springen er iets teveel uit, daar zou je ze misschien kunnen uitgummen. En persoonlijk zou ik het boogje bij haar hoofd weghalen, of een beetje blurren. De tekst is leuk geplaatst. De opacity zou misschien iets omlaag kunnen, maar verder heb ik er niet echt iets op aan te merken. Als slotpuntje denk ik dat deze sig mooier uitkomt zónder border, maar dat is een kwestie van smaak.

In ieder geval, veel succes met verdere werken en een eventuele V2. :sigaar:

Geplaatst:

Bedankt voor je reactie, Silverbyte. Cabyon had me net al wat uitgelegd over contrast, maar ik had geen zin om de nieuwe te uploaden. Ik zal binnenkort nog één maken, en zal je punten (en die van Cabyon) er in verwerken. Bedankt!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...