Jump to content

Kosten website


MostWantedKid

Recommended Posts

Hallo iedereen, ik wil met een kameraad van mij een website maken waar wij games willen gaan reviewen en testen. We hebben alles al een beetje uitgewerkt zoals de naam en het logo. We hebben ook al iemand voor het design van de website. Ik had het er vandaag over met een paar vrienden dat ik met iemand een website wou beginnen, toen iemand zei dat dat heel veel kosten met zich meebrengt zoals auteursrechten en het hosten van de website. Ik heb nu de vraag hoeveel geld dit überhaupt gaat kosten. Alvast bedankt. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt een eigen VPS kopen , dat is rond de 10 euro p/m , licht eraan wat je nodig hebt , of een shared-pakket bij een hoster , licht eraan hoeveel HDD en bandwith je wilt, het kan ook al voor 12 euro P/J.

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Is verschillend, een domeinnaam (.nl, .com etc.) is niet zo duur geloof ik.

Misschien kun je hier wat mee;

http://www.ersite.nl/index.php/kostenwebsite-berekenen/

Pff, daarmee kom ik op 751,- uit. Laat dan maar zitten, haha. :puh:

Dat is een prijsberekening voor een design + functies zoals forum en login systeem + hosting. Je hebt toch alleen hosting nodig ?

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, ik vroeg wat ongeveer de kosten zijn om zo'n soort website te maken. Ik weet zelf ook wel dat ik die makkelijk via Google kan vinden.

EDIT : Ik heb met Davedavy onderling contact gehad en heb via hem wat goede adresjes gevonden. :)

Bewerkt: door MostWantedKid
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...