Cabyon Geplaatst: 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2012 (bewerkt) Opmerking, vragen & suggesties e.a. mogen hier neergezet worden. Veel plezier ermee! Oja, en ik raad je aan ook nog even de readme door te lezen edit: Na een opmerking van BoerTijger: Het is niet Hollwyood Hills, maar Hollywood Hills, dat is de naam van het lettertype. Bewerkt: 21 februari 2012 door Cabyon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2012 Dan raad ik jou even aan om Hollywood nog keer te lezen :o Verder nice, zal hem zeker keer uitproberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 21 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2012 Dan raad ik jou even aan om Hollywood nog keer te lezen :o Verder nice, zal hem zeker keer uitproberen Oepsie, beg my pardon, mijn fout. Het moet Hollywood Hills zijn, inderdaad! ;D Bedankt voor het melden! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flixiee Geplaatst: 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2012 Er zitten zeker een paar mooie fonts tussen, ik ga ze zeker proberen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.